رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خبر داد:

حضور وزرای ورزش و کشور در مجلس برای بررسی حواشی بازی ایران و لبنان

در پی حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد، رئیس مجلس به کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس ماموریت داد تا این موضوع را پیگیری کند.

حضور وزرای ورزش و کشور در مجلس برای بررسی حواشی بازی ایران و لبنان

محمدصالح جوکار  گفت: در صورتی که گزارشات ارائه شده از سوی آقایان سجادی و احمدی، کافی نباشد کارگروهی از کمیسیون برای بررسی موضوع به مشهد سفر خواهند کرد تا با مسئولان مربوطه جلساتی برگزار کنند.

به گفته جوکار، پس از بررسی‌ها لازم گزارشی از سوی اعضای کمیسیون تهیه و برای ارزیابی در اختیار هیئت رئیسه قوه مقننه قرار خواهد گرفت.

پیش از این، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نایب رئیس کمیسیون اصل نود از تشکیل پرونده‌ای ویژه در این کمیسیون برای بررسی علل بروز این حواشی خبر داده بود.

گفتنی است، بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان از سری مسابقات جام جهانی قطر در تاریخ ۹ فروردین در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار شد که با حواشی همراه بود.

در حالی که بخشی از سهمیه بلیت‌های بازی متعلق به بانوان بود، آن‌ها نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و همین موضوع به محل بحث در بین اهالی فوتبال و مسئولان تصمیم‌گیر تبدیل شده است.

فرماندار مشهد نیز به علت «بروز برخی حواشی و اتفاقات بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان و هوادارانی که نتوانستند برای دیدن مسابقه فوتبال وارد ورزشگاه امام رضا (ع) شوند» عذرخواهی کرد.

به دنبال ایجاد این حواشی، حجت الاسلام رئیسی وزیر کشور را هم برای بررسی دقیق اتفاقات بازی ایران و لبنان، انجام اقدامات لازم و ارائه گزارش موظف کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها