رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

محکم پای طرح صیانت ایستاده ایم/ حوزویان می‌توانند در این طرح ایفای نقش داشته باشند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما محکم پای طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی ایستاده ایم؛ اصل این طرح لازم است اما در جزئیات آن می توان اصلاحاتی را انجام داد.

 محکم پای طرح صیانت ایستاده ایم/ حوزویان می‌توانند در این طرح ایفای نقش داشته باشند

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی پیش از ظهر امروز در همایش «جهاد تبیین، راهبردها، موانع و راهکارها» که در سالن همایش های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن بیان اهمیت جهاد تبیین بویژه در مورد طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی گفت: فضای مجازی در تمام کشورها دارای قوانینی است؛ در آمریکا حدود ۲۷۰ ماده قانون برای این موضوع تصویب شده است.

وی افزود: ما محکم پای طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی ایستاده ایم؛ اصل این طرح لازم است، اما در جزئیات آن می توان اصلاحاتی را انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی خاطرنشان کرد: تبیین در این حوزه بسیار ضعیف است؛ دشمنان مختلفی می خواهند فضای مجازی در ایران کاملاً رها باشد تا بتوانند نقشه های خود را در این حوزه اجرایی کنند.

وی حضور حوزویان در عرصه جهاد تبیین را ضروری دانست و گفت: حوزویان می توانند در عرصه هایی همچون احیای حجاب اسلامی، صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و امر به معروف و نهی از منکر از طریق ارتباط گیری با مسئولین تصمیم گیر در نظام ایفای نقش داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورت تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی سرعت اینترنت و زیرساخت های آن افزایش خواهد یافت.

منبع: حوزه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    1

    شما گرین کارت امریکاتون هنوز اعتبار داره

  • تهرانی
    0

    محکم پایش را بگیر .که فرار نکند

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    مملکت و زندگی مردم را ویران و تباه کردید و دست از اشتباهات و سیاست های داخلی و خارجه و شکست خورده و به گل نشسته چهل و چهار ساله دست بردار نبستید !!
    دنبال احیا و رونق افتصادی باشید اگر دانش و تخصص آن را دارید و در غیر اینصورت کنار بروید ...

  • ناشناس
    3

    اینجانب تا جایی با مدیریت فضای مجازی موافقم که بتواند آپلود و دانلود عکسها و فیلمهای مستهجن، تبلیغ هرزه انگاری و ولنگاری و بی دینی، جرم و جنایت را در فضای مجازی بطور کل مسدود نماید و به بیشتر یا کمتر از این مقدار رضایت ندارم. اینستاگرام محل تبلیغ کسب و کار ها بصورت مجازی نیست. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی جهت ارسال عکس و فیلم است و نه محل تبلیغ کسب و کار! تلگرام یک شبکه پیام رسان اجتماعی است و نه محل تبلیغ کسب و کار! از سایت های اینترنتی می توان به جای تبلیغ کسب و کار ها و حرف تخصصی استفاده کرد.

  • مش جمعه
    0

    آقای تهرانی خودت و حوزه از اینترنت استفاده نکنید مثل نیاکانتان که از دوش حمام و تلویزیون و رادیو استفاده نکردند و میگفتند که اینها عوامل شیاطین هستند.

  • هومان
    0

    حاجى آقاصحيح ميفرمايند مثل كار مملكت كه چهل وسه سال دست روحانيت وحوزه بود وگل وبلبل شده اينهم بدهند به حوزه ويان محترم

  • ناشناس
    0

    انقدر وایستا تا زیر پات یونجه سبز یشه

  • اذرکلاه
    0

    تو که اصلا در این جریان دخالتی نداشتی !!!!ولی بر باعث وبانیش پله اصطلاح بر خر مگس معرکه لعنت!!!!

  • ناشناس
    0

    شفافیت آرا و اموال و حقوق چی ؟؟؟؟ یا این بزرگ کردین که اون فراموش بشه

  • نیما
    0

    سفت بگیرش در نره

  • ناشناس
    0

    پا گرفتن کارتونه .

  • 0

    همچنین پای خیانت .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها