نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس:

قوه قضائیه با متخلفان پرونده کرسنت برخورد کند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: قوه قضائیه به پرونده کرسنت که مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در آن نهفته است ورود کند و با متخلفان این پرونده برخورد جدی شود.

 قوه قضائیه با متخلفان پرونده کرسنت برخورد کند

«نصراله پژمان فر» در نشست علنی امروز -سه شنبه-مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تشکر از اقدام قوه قضائیه به دلیل برخورد با دانه درشت‌ها گفت: احساس عمومی این است که تناسب بین جرم و جریمه وجود رعایت نشده، انتظار عمومی این بود که با مفسدان اقتصادی با اشد مجازات برخورد شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: قوه قضائیه به پرونده کرسنت که مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در آن نهفته است ورود کند و با متخلفان این پرونده برخورد جدی شود.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی‌های مرکز اقلیم شناسی و هواشناسی دستگاه‌های مربوطه باید مقدماتی را فراهم کنند تا کمتر شاهد وارد شدن خسارات مالی و جانی به مردم باشیم.

وی با اشاره به شروع مذاکرات برای رفع تحریم‌های هسته‌ای افزود: در آستانه مذاکرات هسته‌ای قرار داریم این انتظار وجود دارد تا دولت مجلس را محرم بداند و بی‌تفاوتی دولت گذشته نسبت به عدم ارائه گزارش به مجلس را شاهد نباشیم و تعامل بین دولت و مجلس به صورت جدی برقرار شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • متحیر
    0

    برادر خبر نداری مجلس مدتهاست به قعر امور پرتاب شده....

  • ناشناس
    0

    اما بقیه را پست وزارت ووکالت بدهد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها