سخنگوی کمیسیون اصل۹۰ خبر داد:

درخواست کمیسیون اصل ۹۰ برای محاکمه زنگنه و ابتکار/ ویدئو

گزارش کمیسیون اصل نودم قانون اساسی درباره رسیدگی به تخلفات وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست در ارایه گزارش ناصحیح درخصوص بنزین تولیدی صنایع پتروشیمی امروز (چهارشنبه 28 مهر) در جلسه علنی مجلس قرائت شد.

درخواست کمیسیون اصل ۹۰ برای محاکمه زنگنه و ابتکار/ ویدئو

علی خضریان، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس بعد از قرائت این گزارش و اعلام اینکه متن این گزارش به قوه قضائیه برای رسیدگی به تخلفات دولت سابق در تشویش اذهان عمومی درباره بنزین تولیدی پتروشیمی‌ها از نقش بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دولت حسن روحانی و معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دولت سابق انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به تخلفات آنها و نقش این افراد در رانت بنزین وارداتی شد.

قوه قضائیه طبق قانون آیین نامه داخلی مجلس بلافاصله بعد از قرائت گزارشات نظارتی تهیه شده در مجلس و در کمیسیون‌ها، رسیدگی به تخلفات افراد و اشخاص دخیل در آن پرونده را آغاز می‌کند.

منبع: فارس

66

حجم ویدیو: 3.74M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • رضا قاسمی
    0

    مجلس نباید در برابر مفسدین مستاصل باشه. اینها حتما باید بیان و در دادگاه پاسخگوی خطاهاشون باشن.

    نظرات شما -
    • قوقولی قوقو
      0

      چشم چشم فورا مفسدان محاکمه و به اشد ترفیعات نایل خواهند آمد.

  • ناشناس
    0

    محلسیها چون نتوانستند بازار آشفته گرانی ها را سر و سامان دهند هر ز گاهی یه موضوعی را علم می کنند ولی کنید بابا این کارها دیگه نخ نما شده برید با تصویب قوانینی بازار آشفته ارز و گرانی ها را سر و سامان بدید ملت را هالو فرض کردید

  • خرم
    0

    یک سوالی از اقای قالیباف داشتیم. ایا مجلس محل قانونگذاری است ؟ یا محل رسیدگی به مسائل قضایی وزرا و...‌ طبق قانون اساسی مجلس محل قانونگذاری و کمک به دولت در جهت رفع و حل مشکلات مردم چه در داخل و چه با وضع قوانین با خارج مسایل حقوقی و قضایی در یک کشور مربوط به قوه قضاییه می باشد که ارگانی است مستقل در جهت رفع و جوع موارد قضایی در ان متاسفانه در مجلس افرادی با دیدگاههای سیاسی بجای انکه در جهت کمک به دولت در وضع قوانین باشند با طرح موضوعاتی می خواهند مشکلات کشور را منحرف کنند اقای قالیباف باید با سیاست و کیاست جلوی اینگونه کارها را که وقت مجلس را می گیرد ببندد انقدر در کشور مشکلات پیچیده وجود دارد که اگر همین مجلس بخواهد یکی از انها را وارد شود و حل کنلا بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد مثلا همین موضوع موانع تولید این پیچیدگی می تواند در تمامی کمیسونهای مجلس طره و را حل برون رفت مشکلات را قانونی کرد از طرفی واز همه مهمتر اجرایی شدن قانون است نیاز به سرکشی به ادارت و بررسی خود قوانین وضع شده دارد ایا این یکی از وظایف مهم مجلس نیست !!!!؟؟؟؟

  • حیران
    0

    سر میر همه این اشرافیون روحانی و نوبخت هستند امیدواریم کمیسیون های مربوطه به تخلفات گسترده که گوشه ای از ان در گزارش تفریغ بودجه99 ذکر و به قوه قضائیه ارسال گردیده رسیدگی و پیگیر باشند و از مصلحت اندبشی های کاذب که بلای جان ملک وملت شده پرهیز نمایند هیچ مصلحتی بالاتر از اجابت خواسته ملت نیست.....

  • باقر
    0

    یعنی مقصر مشکلات ۴۳ ساله مملکت فقط روحانی ، سیف و معاونش ، ابتکار ، سیف و امثالهم هستند انها که دنبال مقصر می گردند سوراخ دعا را گم کرده اند . اگر قرار بر باز خواست ، محاکمه مقصرین باشد ، تمام مسئولین ولایت اسلامی از بالای بالا تا شهردار یک شهر کوچک باید پاسخگوی وضعیت فلاکت بار این مملکت باشند . چه آنها باساختن موشک و شعار روی ان جهان را تهدید می کنند و چه آنهایی ملیارد ها دلار از مردم گرسنه این ولایت کنده و به اسد ، نصرالله ، حشدالعشبی ، حوثی ها و امثالهم می بخشند و چه انهایی بدون دلیل موجه وفقط بخاطر کاسبی بیشتر سر عناد با همه کشورها و تمام معاهده های جهانی که برای حداقل رفاه جامعه لازم است مانند FATF داشته و دارند و مخالفت انها با وجود ثروت نهفته در این سرزمین یکی از علل اصلی عقب افتادگی و فقر این مملکت است .

  • فرداد
    0

    عدالت که در کشور سال هاست مرده است ، جناب خضری تازه به دوران رسیده ، حالا چون دیدی با ۱۰ درصد رای شدی به اصطلاح نماینده وهرسه قوه را با زور و زر وتبلیغ تصاحب نموده اید فکر کردی وقت تصفیه حساب فرا رسیده ، این عقده حقارت و انتقام تو را به جایی نمی رساند اگر وزیر ودولت مردی در دولت قبل تخلف وکم کاری داشته اولین مجرم نمایندگان مجلس هستندکه از ابزار قانونی چون استیضاح در وقت خود استفاده نکرده وبه اصطلاح امروزی ها ترک فعل کرده اند ، حالا بفرما از شما به کجا باید شکایت کرد ؟

  • کاربر ناشناس
    0

    کاش دادگاه دزد زاده ها و گدازاده های سیری ناپذیر علنی بود تا اطمینان مردم برگرده

  • کامران
    0

    کسی که 43 سال در قطار مسافر است از ویژگیهای خاص خود برخوردارست پس بحث اضافی خاموش 10 درصدیهای قشقره راه انداز.راستی باندازه یک مورچه شماها مجلسیهای سرگردان به دور خود کمکی به مردم کرده اید.؟

  • عهههه
    0

    پس چی شده محاکمه متهمان مورد نظر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها