یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

فیلترینگ با جهاد در نشر افکار صحیح در تضاد است

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: فیلترینگ، عدم حضور و یا پاک کردن صورت مسئله با جهاد در نشر افکار صحیح در تضاد است.

فیلترینگ با جهاد در نشر افکار صحیح در تضاد است

جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدگاه رهبر انقلاب درباره چگونگی فعالیت در فضای مجازی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«انتشار ‎ افکار صحیح به شیوه اخلاقی در ‎فضای مجازی در حکم جهاد است. حضور فعال، پرشور، منطقی، مستدل، قاطع و محترمانه جوانان انقلابی در تمامی پلتفرم‌های مجازی لازمه این جهاد است.

یقینا فیلترینگ، عدم حضور و پاک کردن صورت مسئله با جهاد در نشر افکار صحیح در تضاد است.»

مقام معظم رهبری روز گذشته در مراسم عزاداری اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام با اشاره به هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه ملت ایران برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی با روش ها و ابزارهای مختلف، حرکت تبیینی را خنثی‌کننده هجمه‌های تبلیغاتی دانستند و افزودند: شما دانشجویان عزیز که میوه دل ملت و امید واقعی کشور هستید با اهمیت دادن به مسئله تبیین حقایق، هر کدام مانند چراغی اطراف خود را روشن و ابهام‌زدایی کنید.

ایشان امکانات ناشی از فضای مجازی و رسانه‌ای برای روشنگری و پاسخ به ابهامات را مغتنم خواندند و بیان کردند: البته اصل قطعی در قضیه جهاد تبیین و بازگویی حقایق، استفاده از شیوه‌های اخلاقی و بیان مسائل همراه با منطق، متانت، عقلانیت کامل و استفاده از عواطف انسانی، و پرهیز از دشنام، تهمت، دروغ و فریبکاری در مواجهه با افکار عمومی است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها