عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

یا ‎گاندو تعطیل شود یا هرچه زودتر محاکمه روحانی را شروع کنید

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار رسیدگی قوه قضائیه به پرونده تخلفات دولت گذشته شد.

یا ‎گاندو تعطیل شود یا هرچه زودتر محاکمه روحانی را شروع کنید

حجت الاسلام جواد نیک‌بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۱۴ شهریور) در جلسه علنی مجلس و در تذکری خطاب به قالیباف و نمایندگان مجلس اظهار داشت: بهتر است هیأت رئیسه مجلس به صدا و سیما دستور بدهد یا سریال «گاندو» را تعطیل کند یا اینکه محاکمه حسن روحانی رئیس جمهوری سابق زودتر شروع شود.

وی افزود: کم کم صبر مردم سر آمده است؛ آقای اژه‌ای که پرونده‌های بزرگی را در این کشور بررسی کرده و شجاعانه آن را به پایان رسانده‌، باید پرونده‌های تخلفاتی را که مجلس یازدهم و کمیسیون اصل نود و... بررسی کرده و خیلی از خیانت‌هایی که دولت سابق انجام داده و پرونده‌های آن را به قوه قضائیه ارسال کرده است بررسی کنند.

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مصلحت‌سنجی در محاکمه حسن روحانی و تیمی که خیانت کرده‌اند، درست نیست. یا «گاندو» که هم اکنون پخش می‌شود دروغ است یا اینکه صحت دارد؛ اگر دروغ است بهتر است پخش آن را قطع کنند و اگر موضوعات مندرج در سریال صحت دارد باید هر چه سریع‌تر روحانی و تیم منتسب به او را محاکمه کنند.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    اخه ساده اگر محاکمه کنند روحانی رو که گند کار از بالا تا پایین در میاد همتون باهم کله پا میشین روخانی که زخودتونه اصولگرا بوده از اول انقلاب حتی روزی نبوده که پست مهمی نداشته باشه خدایش سعور هم خوب چیریه میای دهن تو بی موقع باز میکنی این نظام به این خوبی که همه باهم پشت مرده خوبند و قوم خیش ظاهر باید پاچه هم دو بگیرند که مردم سرگرن باشند

  • ناشناس
    0

    جنبه فیلم دیدن داشته باش

  • ایران
    0

    بهتر است مجلسی که تو نماینده اش هستی تعطیل شود

  • ص _ ن
    0

    محاکمه ای در کار نیست . در هر دولتی هم نقاط ضعف وجود دارد هم نقاط قوت . حسن روحانی رئیس جمهور سابق « در » انتقاد را به روی مردم ایران اسلامی باز گذاشت . در دیزی باز است کجا رفته هیای .

  • مهرداد سربندی
    0

    آخه این 29 هزار رای که زورکی رفته مجلس مگه چقدر وزن سیاسی داره که خبر فوری خودش را براش جر میده. بابا مطلبی که او میگه چرته ولی شما نمایش میدهید. حالا اگه یکی این چرت را با منطق جواب داد شما جرئت نمی کنید جواب را نمایش دهید. چرا؟ چون شدیدا وابسته به جریان انحصارطلب اصولگرای بی اصل و نسب هستید.

  • سیدغلو
    0

    واقعا یک مشت افراد خل وچل وبی سواد تومجلس دورهم جمع شده اند(دقیقاهم ایده هاشون وهم قیافشون مثل برادرانشان(طالبان)درافغانستانند ببینید کی داره براماها تصمیمگیری میکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها