اعضای کمیسیون اصل ۹۰ از زندان اوین بازدید می‌کنند

سخنگوی‌ کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع تصاویر منتشر شده از زندان اوین خبر داد و گفت: هیاتی از این کمیسیون از زندان اوین بازدید می‌کند.

اعضای کمیسیون اصل ۹۰ از زندان اوین بازدید می‌کنند

علی خضریان با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال ماموریت رییس مجلس به کمیسیون اصل نود برای پیگیری اتفاقات زندان اوین و تصاویر منتشر شده از آن، کمیته قضایی کمیسیون اصل نود در حال پیگیری این موضوع است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ادامه داد: در روزهای آتی اعضای کمیسیون ضمن برگزاری جلسه با مسئولان قضایی و سازمان زندان‌ها، بازدیدی از زندان اوین انجام خواهند داد.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه مجلس در پاسخ به تذکر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان اعلام کرد: کمیسیون اصل ۹۰، با هماهنگی دادستان کل، موضوع مربوط به زندان اوین را پیگیری می‌کند و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

طی روزهای اخیر حسن شجاعی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هم در توییتر نوشت: «شاهد اتفاقات تلخی در زندان اوین بودیم. کمیسیون اصل نود به موضوع رسیدگی خواهد کرد. با خاطیان باید برخورد شود».

وی اضافه کرد: «دستور ریاست قوۀ قضائیه و برنامه‌های اصلاحی در سازمان زندان‌ها باید دنبال شود، اما اصلاحات ساختاری برای تضمین شفافیت و پاسخ‌گویی در این سازمان ضروری است».

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ف
    0

    بازدید یکبار دوبار فایده نداره. لطفا پیشنهاد جلیل مالکی رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز رو عملی کنید. اونها نماینده ما مردم بشن و به نمایندگی از ما بصورت مرتب از زندانها بازدید کنن

  • علی
    0

    دیدار و بازدیدتان مثل اژیر کشت کلانتری میماند که در شب زرای اسایش مروم اژیر میکشد که دزدها قایم بشویم ما داریم میاییم بلد که رد شدن دوباره به کارشان ادامه دهند بهتر نیست با صداقت با مردم رفتار کنید و تمانی عوامل این گندکاریها را از کار برای همیشه اخراج کنید از رئیس سازمان زندهنها و زندان اوین شروه کنید لازم به ذکر هست در همه زندانها همی ن ماجرا وجود دارد از زمان بازجویی در زندانهای موقت ناجا و و الا اخر به زور اعتراف گرفتن بی گناه بازداشت کردن با زدبند و فشار مجرم کردنشان و بلاخره کی باید عدالت اجرا شود عدالت مال مردم فقط نیست مال مسولین و پرسنل این دستگاههای متولی هم هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها