نماینده کوهدشت و رومیشگان مطرح کرد:

تحول در بخش تعاون، اشتغال و کار با حضور عبدالملکی در وزارت تعاون

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، عبدالملکی را یک جوان فعال توصیف کرد و گفت: با حضور عبدالملکی در وزارت تعاون، شاهد تحول در بخش تعاون، اشتغال و کارخواهیم بود.

تحول در بخش تعاون، اشتغال و کار با حضور عبدالملکی در وزارت تعاون

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مبلغی با اشاره به معرفی حجت الله عبدالملکی بعنوان وزیر تعاون، کار و رفاه به مجلس برای تصدی وزارتخانه گفت: ایشان در روزهای گذشته با حضور در جمع نمایندگان بخصوص در کمیسیونهای تخصصی، برنانه های خوبی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه ایشان نماد یک جوان انقلابی است.، تصریح کرد: ایشان برای رفع مشکلات وزارت تعاون برنامه دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مشکلات فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: یکی از مشکلات فعلی این وزارتخانه همسان سازی حقوق بازنشستگان است که ایشان توجه به بازنشستگان دارد.

حجت الاسلام مبلغی تاکید کرد: با توجه به سوابق کاری ایشان در معاونت اشتغال کمیته امداد امام ره ، قطعا ایشان برای انجام وظایف ایجاد اشتغال در وزارتخانه تلاش خواهد کرد.

وی تاکید کرد: آقای حجت الله عبدالملکی تجربه کاری و برنامه خوبی دارد و با حضور ایشان در وزارت تعاون، اتفاقات خوبی در بخش تعاون، اشتغال و کار رخ خواهد داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: فضای مجلس نسبت به ایشان مثبت است و امیدواریم با رای قاطع مجلس، ایشان با اقتدار کار خود را در وزارتخانه آغاز کند.

منبع: بولتن نیوز

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    بخدا دروغ میگویید و یادتان باشد ادم بی تجربه مدر این وزارتخانه در خواهد اورد این سه وزارتخانه هست ادم با تجربه که سیستم هر سه را بشناسد و برایش ملموس باشد میخواهد کشور جای کسب تجربه نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها