پاسخ منفی مجلس به درخواست رئیس جمهور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت حمل و نقل و ساختمان و شهرسازی مخالفت کردند.

پاسخ منفی مجلس به درخواست رئیس جمهور

مسکوت ماندن طرح انتزاع بخش ساختمان و شهرسازی از وزارت راه‌ و شهرسازی و تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین به مدت ۶ ماه در دستور کار جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

در جریان بررسی تقاضای مسکوت ماندن این طرح، سید جلیل میرمحمدی به عنوان نماینده متقاضیان اظهار کرد: ما باید به دولت اجازه دهیم که لایحه جامع‌تری را در این زمینه به مجلس ارائه کند.

وی اضافه کرد: چنین موضوعی باید به کمک دولت و مجلس شورای اسلامی به سرانجام برسد لذا مصلحت بر این است که این فرصت به دولت داده شود.

مجتبی یوسفی نیز به عنوان مخالف تقاضای مسکوت ماندن در این باره اظهار کرد: ما هفت میلیون مستاجر داریم که برایشان برنامه نداشتیم و در دولت گذشته حوزه مسکن تعطیل بوده است. در روستاها، سکونت گاه غیررسمی و طرح‌های هادی و همچنین حوزه راه و مسکن هم مشکلات جدی داریم، یکی از ابرچالش‌ها حوزه مسکن است و اگر وزیری بیاید و در این وزارتخانه مستقر شود اجازه تفکیک وزارتخانه را نخواهد داد.

در ادامه تقاضای مسکوت ماندن این طرح به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد و نمایندگان با ۱۲۰ رای از مجموع ۲۵۳ نماینده حاضر با مسکوت ماندن این طرح مخالفت کردند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاربر ناشناس
    0

    مجلسی‌ها آقای ریسی ماه محرمهالوعده وفانه شعارقبل

  • ناشناس
    0

    آفرین چه عجب ! اگه مجلس در راس امور بود و اقتدار داشت وضع ملتش اینجوری فلاکت بار نبود .

  • علی
    0

    سلام قرار نبود دولت بزرگتر وچاق تر شود قرار بود دولت کوچکتر شود !!! چرا نمایندگان توجه نمی کنند !!؟ تشکیل وزارت خانه های جدید مشکل کشوررا حل نمی کند بلکه هزینه ملت وکشوررا بالا می برد واین در فضای کنونی به نفع مملکت نیست !! وجود وزارت خانه عریض و طویل جدید بارمالی بسیار بزرگی را به دوش ملت تحمیل می کند .

  • بردیا
    0

    من از رییسی خوشم نمیاد ولی این طرح خوبی برای گسترش مسکن است ... باید .... به این مجلس

  • قلندر واقعی
    0

    ای ابر مرد مشرقی ای خوب ای نگهبان قدسی خورشید مرررردی می آید ز خورشید مرد قهرمان ایران آخرین منجی ایران درود بر آقای خاتمی تنهاترین سردار بزرگ عصر ایران خداوند دشمنانش را خوار بگردان آمینو

    نظرات شما -
    • امپراطوری پارس
      0

      خاتمی بنی صدر پیوندتان مبارک

  • منم مختار
    0

    آقای مجلس انقلابی آقای رییس‌جمهور انقلابی به جانبازان توجه ویژه داشته باشید هر چه دارید از سر جانفشانی این جانبازان است وطن جان من جانم ایران من وطن ای همه شوق و ایمان من پس انقلابییون بپا خیزید اگر زخمی به در دید اگر با شب پرستان در نبردید بپا خیزید ....

  • کاربر ناشناس
    0

    کسانی که میگویند دولت باید کوچک شود احتمالا طرفدار خصوصی پرورا ن هستند نه مسئولیت همه جا بر عهده دولت هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها