آصفری: یک وزیر کارآمد به دنبال ایجاد تشکیلات لاکچری نخواهد رفت

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یک وزیر کارآمد، برخاسته از بطن مردم بوده و دغدغه اصلی او حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور است.

آصفری: یک وزیر کارآمد به دنبال ایجاد تشکیلات لاکچری نخواهد رفت

محمد حسن آصفری با اشاره به ویژگی های وزرای یک کابینه کارآمد، بیان کرد: دولت منتخب وعده هایی به مردم داده که باید با تشکیل یک کابینه کارآمد به آنها جامه عمل بپوشاند. وزرای یک کابینه کارآمد از تخصص لازم برخوردار بوده و در میدان عمل حضور دارند. وزیر کارآمد مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده و برای حل آن برنامه ریزی می کند.

وی در ادامه اظهار کرد: یک وزیر کارآمد نگاه جهادی و انقلابی برای حل مشکلات و پیشبرد برنامه ها دارد و برخاسته از بطن جامعه است. وزیر کارآمد با تعامل بین دستگاهی حل مشکلات و اجرایی شدن برنامه ها را دنبال کرده و از سوی دیگر به دنبال اشرافی گری و ایجاد تشکیلات لاکچری برای خود نمی رود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر افرادی که وارد کابینه می شوند باید در عین حال که دیدگاه های رییس جمهور را پذیرفته باشند، با نگاه فراجناحی از افراد متخصص با افکار و عقاید مختلف برای توسعه کشور و حل مشکلات بهره ببرند.

وی در ادامه تاکید کرد: نباید نگاه جناحی خشک در کابینه حاکم باشد و با کمباین از روی همه افراد که دارای دیدگاه های مخالف هستند عبور کرد؛ بلکه باید به نظرات افراد دارای تخصص توجه شود و از آن ها بهره برد. در غیر اینصورت به ضرر کشور تمام خواهد شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها