ذوالقدر در گفت و گو با خبرفوری:

خبر ممانعت بازدید نمایندگان تهران از زندان اوین صحت ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خبر منتشر شده درباره ممانعت از بازدید نمایندگان تهران صحت ندارد.

خبر ممانعت بازدید نمایندگان تهران از زندان اوین صحت ندارد

سید فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‎های خبری پیرامون ممانعت از بازدید نمایندگان تهران از زندان اوین اظهار کرد: برخلاف آنچه از سوی برخی رسانه‎ها منتشر شده است ممانعت و مخالفتی از سوی دستگاه قضایی برای بازدید نمایندگان تهران از زندان اوین صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: طبق اطلاعاتی که از دستگاه قضایی به ما واصل شده است روند بازدید نمایندگان مجلس از زندان اوین طبق اولویت بندی براساس درخواست‎های ارائه شده تنظیم شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: در اولویت فعلی باتوجه به اینکه کمیسیون امنیت ملی مجلس اولین درخواست کننده برای بازدید از زندان اوین بوده است قوه‎قضائیه با درخواست آنها موافقت کرده است.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس هفته آینده به عنوان اولین گروه از نمایندگان مجلس از زندان اوین بازدید می‎کند و بعد از آن فراکسیون امید مجلس در اولویت قرار دارد.

وی تاکید کرد: بدون شک باتوجه به اولویت‎بندی صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی و با توجه به درخواست نمایندگان تهران روند بازدید ما از زندان اوین بدون شک در آینده صورت می‎گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: بازدید از زندان اوین و در کنار آن زندان نسوان از برنامه‎های مجمع نمایندگان تهران است و به زودی انجام می‎شود و تا به امروز نیز ممانعتی در این راستا صورت نگرفته است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها