یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

خرابکاری در تاسیسات سایت هسته ای یک کشور به معنای جنگ جهانی است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر دولت و ملت ایران در قبال خرابکاری در سایت هسته ای نطنز صبر و حوصله به خرج می دهد به معنای عدم پاسخ به این جنایت نیست.

خرابکاری در تاسیسات سایت هسته ای یک کشور به معنای جنگ جهانی است

مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: شکی نیست که ناتوانی دولت آمریکا و اسرائیل غاصب به کارهای تروریستی گره خورده است. ترورهای مختلف در مقاطع متفاوت در ایران اسلامی از ابتدای انقلاب نشان از ضعف و ناتوانی در ارائه استدلال در برابر استقلال ملت بزرگ ایران است. من نمی دانم که در کدام مکتب، دین واندیشه ترور به رسمیت شناخته شده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آیا کشوری غیر از آمریکا و اسرائیل و ایادی آنها به ترور دست می زند و قهرمانان و اسطوره های کشورهای مختلف مثل حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته ای را شهید می کند و به ترورشان اقرار می کنند؟ چنین رسمیتی در کدام دکترین وجود دارد؟

نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به خرابکاری اخیر در سایت هسته ای نطنز گفت: مدعیان فوق مدعیان حقوق بشر هم هستند به نظرم خرابکاری در تاسیسات سایت هسته ای یک کشور به معنای جنگ جهانی است. اگر دولت و ملت ایران صبر به خرج می دهد به معنی عدم پاسخ به این جنایت نیست؛ دامنه و روند این اتفاقات از صبر و حوصله ملت ایران خارج است. لازم است که کشورهای دنیا و آزادی خواهان جهان پاسخی در حد و شأن دولت آمریکا و اسرائیل به آنها بدهد تا شاید تجربه ای باشد که دیگر جرئت جسارت به کشورهای مستقل رانداشته باشند.

گودروزند چگینی از تیم مذاکره کننده خواست که به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش دهند و منویات ایشان را در جهت لغو همه تحریمها به کار بگیرند.

وی در پایان نطق خود با اشاره به پیشرو بودن انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: مردم ایران همیشه برای تعیین سرنوشت خود اقدام کرده اند امیدواریم مردم این بار نیز نقش آفرینی جدی داشته باشند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • موسوی
    0

    اخه کشور ما کدومشو جواب داده که ای دومیش باشه ،،،،،،، بعدم جناب نماینده خودت و طایفه ات برین رای بدین،،اینقددددر مردم مردم نکنین،،،، دیگه توبه و استغفار،،،

  • محمود
    0

    زیادی امید داری رای دادن تایید وضعیت کنونی و رضایت مردم است به همین خاطر فقط پولدار ها و سرمایه داران ووابسته گان خودشون رای می دن.

  • دن کیشوت
    0

    این نادان اگر لامپ خانه اش بسوزد، خواهد گفت که باید تمام کارخانجات تولید لامپ دنیا را منفجر کرد.

  • یک لحظه تفکر
    0

    از رای ندادن ما ،حکومت تضعیف میشود ،زمینه برای حمله کشورها مهیا میشود از طرفی بسیاری از مسئولین دوتابعیتی هستن ،براحتی فرار میکنند وما می مانیم و کشوری اشغال شده تجزیه شده و جنایاتی به مراتب بدتر از سوریه و عراق ، بجای تمرکز روی رای ندادن ،به اصلح رای بدیم و مطالبه گر باشیم ،قانون را بلد باشیم بدونیم یقه چه کسی رو بگیریم ،،،،،،

    نظرات شما -
    • ایران
      0

      بگذارید بدتر از سوریه وعراق بشه ولی اینها نباشند. شما یک نفر اصلح نام ببر.همشون دستشون توی یک کاسه است. ودر ظلم به ایران اتفاق نظر دارند.

    • دو لحظه تفکر
      0

      واقعا در این مملکت زندگی میکنی؟همین دفه اخر ۲۰ میلیون رای دادیم،مطالبه کردیم ،به خاک و خون کشیده شدیم و به زندان افتادیم.فکر میکنی در ایم مملکتی که مداحش هفتیرکشه جا برای مطالبه گری هم هست؟

  • برجامی
    0

    رأی ندادن = افتادن در تله دلخواه دشمنان وگستاخی وحمله آنها به ایران و یاحداقل ادامه ترورها وتحریمها وفشارها وغیره ....

  • ناشناس
    0

    خفه شو بابا... فقط توی حرف دنباب جنگن.....وقت جنگ هم که میشه، صبر استراتژیک پیشه میکنن

  • تاجی
    0

    بخاطر بی عدالتی که توی کشور حاکمه مادرم را از دست دادم و کل زندگیم را فروختم تا هزینه درمانش کنم که متاسفانه فوت کردن و الان توی کانکس و توی حاشیه یک شهر زنده ام، هر کس رای بده حلالش نمیکنم و روز قیامت باید پاسخگوی امثال من باشند ،، در انتها آرزو میکنم اتفاقی که برای من افتاد برای دشمن مون هم نیفته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها