دلجویی نماینده سبزوار از رسانه‌ها:

منظور من از شعبان بی‌مخ‌ها همه رسانه ها نبودند/ هرگز به رسانه ها توهین نمی کنم

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: من همیشه مصاحبه مطبوعاتی دارم و احترام ویژه ای برای رسانه ها قائلم اما روی صحبت من با عده ای است که مسایل کشور را به حاشیه می‌برند، دروغ پردازی می کنند، آنها را شعبان بی مخ خطاب کردم.

منظور من از شعبان بی‌مخ‌ها همه رسانه ها نبودند/ هرگز به رسانه ها توهین نمی کنم

«بهروز محبی نجم آبادی» روز گذشته (یک شنبه 11بهمن 99) در مصاحبه ای در واکنش به فضای رسانه ای در ماجرای سیلی زدن عنابستانی دیگر نماینده سبزوار به یک سرباز آن هم به دلیل اجرای قانون مطرح کرد: «عده ای در کشور هزینه درست کاری را بالا بردند و هرچه شفاف باشی علیه تو گارد می گیرند، فضای رسانه ای تبدیل شده به عده‌ای شعبان بی مخ که از کاه کوه می سازند.» صحبت های این نماینده و استفاده از لفظ «شعبان بی مخ» واکنش های زیادی از سوی اصحاب رسانه و خبرنگاران به همراه داشت.

محبی نجم آبادی گفت: من همیشه مصاحبه مطبوعاتی دارم و احترام ویژه ای برای رسانه ها قائلم اما روی صحبت من با عده ای است که مسایل کشور را به حاشیه می‌برند، دروغ پردازی می کنند و اصل ماجرا را جا به جا می کنند، آنها را شعبان بی مخ خطاب کردم.

او ادامه داد: مشخصه شعبان بی مخ دروغ پردازی است، کسانی که از کاه کوه می‌سازند و افکار عمومی را تحت الشعاع مسایل خاص و ویژه که مورد نظر خودشان است قرار می دهند. من همیشه رسانه ها را زبان گویای مردم می دانم رسانه ها اگر به رسالت خود درست عمل کنند می توانند به ما نمایندگان که مدعی مبارزه با فساد هستیم یاری برسانند. رسانه ها را با خودمان هم مسیر می دانیم و به آنها نیازمندیم.

محبی نجم آبادی افزود: رسانه های مطمئن باشند وقتی به وظیفه ذاتی خود براساس حقایق عمل می کنند قطعا مورد تشویق و توجه ما هستند و اجازه نمی دهیم به آنها اهانت شود. هرگز به رسانه ها اهانت نمی کنم.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • محمود
    0

    بعضی از نمایندگان این دوره بدون تفکر و تعقل سخنرانی وسخندانی می کنند.افسوس و صد افسوس.

  • یاور
    0

    نمایندگان سبزوار سیلی میزنند ، توهین به رسانه ها هم می کنند و بعد با افشا گری رسانه ها به غلط کردن و ا لتماس میافتند .

  • شهرام
    0

    یه نفر رفته بود جنگل .ازش می پرسن جنگل زیبا بود؟ میگه اونقدر درخت زیاد بود که نتونستم جنگل رو ببینم ! جناب شما آنقدر درگیر جلوگیری از به حاشیه کشانده شدن مسایل مملکتی هستید که یادتون رفته مردم هم جزیی از مملکت هستند .تمام مردم ، حتی مخالفان شما و تمام رسانه های داخلی حتی اگر مخالف نظر شما بنویسند . در فضای مجازی خیلی ها مشکلات مهمی رو بیان کردند .مشکل ناقص بودن قانون تردد از خط ویژه ، مشکل عدم اطلاع‌رسانی صحیح به راننده‌ها، مشکل طریقه برخورد ماموران با مردم و در نهایت مشکل شکستن قانون توسط قانون گذاران مملکت . کدامیک از این مشکلات دروغه؟؟ شعبون بی مخ کسیه که به‌جای تلاش برای حل این مشکلات ، سعی کنه به ناحق از هم پیاله هاش دفاع کنه .

  • حمید
    0

    بگو ......

  • ناشناس
    0

    سلام واقعا متاسفم براي رئيس مجلس ما نماينده انتخاب كرديم هركاري دلش ميخواد انجام ميدن شعبان بي مخ پدرته آقاي نمايند سبزوار اشكنه خور حالا شما براي ما آدم شدي تا دير نشده ازتمام رسانه ها عذرخواهي كن

  • ناشناس
    0

    تفکر کجا بود .. فقط غرور و خود حواهی

  • داودی
    0

    این دومین ندامت و عذر خواهی نمایندگان مجلس است . برادر گرامی شما که اعصاب و روان درستی ندارید چرا داوطلب نمایندگی مجلس میشوید با چه امیدی به مجلس امده اید . این اتحاد بین مردم و رسانه ها یک حرکت بسیار میمون و عالی بود که ما را به یادسالهای 57 - 58 میبرد و یک گوشزد هم به شما نمایندگان مجلس که از خطوط قرمز مردم عبور نکنید اینقدر برای مطرح شدن و برجسته شدن مصاحبه های مختلف نکنید شما نمایندگان مجلس هر حرکتی در جهت حفظ حقوق مردم و اسایش و ارامش و امنیت مردم بردارید مردم خودشان متوجه میشوند و به این صورت شما جلوه میکنید و برجسته میشوید در روستاهای دور افتاده کنگوران هم این سیاست کاری و رفتار های فریبنده شما را نمیپسندند.

  • محمود
    0

    فعلا که شما شعبان بیمخو هستید .شما روی هزاران شهبان را سفید کردین خجالت هم خوبه

  • محمد
    0

    نجم آبادی چی زده بودی که به این زودی حرفها تو عوض کردی

  • ناشناس
    0

    شماها اگه زورتون رسید و فضای مجازی هم روی مردم بستید به هیچ کس رحم نمی کنید .. متکبر و منفعت طلب و خود رای

  • دادفر فتاحی
    0

    درود بر شرفت.

  • مهدی
    0

    بی مخ تر از همه خودتی که قشقرق به پا کردی

  • ناشناس
    0

    ببخشید ،اهالی سبزواربا این انتخابتان،خجالت بکش آقا شما باجانبداری از اون قلدر « عنابستانی »که به صورت ایران سیلی زده بود این صحبت را کردی وما عادت کردیم به این گونه قلدری وصحبتهایتان هر دو از یک قماش هستین، از مردمی که به شما رأی داده اندخجالت بکش عنابستانی اخراج باید گردتا وجه مجلس حفظ شود هر دو دروغگو وهستین ای کاش اهلی رسانه هم واکنش پر رنگی داشتندتا شماهم سفر عنابستانی دی پرت می شدی

  • ناشناس
    0

    شما به یک ملت 80 میلیونی توهین میکنید مگه شما کی هستید شما یک شبه 231 میلیون میگری و و یک دا پلاس اتوماتیک پس سهم ما چه

  • ناشناس
    0

    خجالت نميكشيد پيرهن عثمان كرديد.عنابستاني توهين كرده حالا نيروي انتظامي و.... رفتن زير سوال و بايد عذرخواهي كنن براي آقاي قاليباف متاسفم كه درست به اين پرونده رسيدگي نميكنه .هر دم از اين باغ بري ميرسد.ببخشيد مزاحم بخور بخواب شما شدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها