نماینده تهران در گفتگو با خبر فوری:

واگذاری هفت تپه به شخص، مغایر سیاست‌ها و قانون‌های کلی است/ ۲۴هزار هکتار از بهترین زمین‌های کشاورزی ایران در مسیر فساد!

نماینده مردم تهران معتقد است که نحوه واگذاری کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه غیرقانونی بوده است و این امر باعث شده ۲۴هزار هکتار از بهترین زمین‌های کشاورزی ایران در مسیر فساد قرار بگیرد.

واگذاری هفت تپه به شخص، مغایر سیاست‌ها و قانون‌های کلی است/ ۲۴هزار هکتار از بهترین زمین‌های کشاورزی ایران در مسیر فساد!

روح الله ایزدخواه در گفتگوی با خبر فوری تاکید دارد: مجتمع هفت تپه ۲۴هزار هکتار از بهترین زمین‌های کشاورزی ایران را در اختیار دارد.

او می گوید: واگذاری هفت تپه به شخص مغایر سیاست‌ها و قانون‌های کلی است.

این گفتگو را بشنوید:

18

حجم ویدیو: 3.71M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • .
    0

    واگذاری شرکت ماهی کارون در شوشتر و شرکت میان اب در شوش هم غیر قانونی و به ثمن بخس واگذار شده اند که ای کاش نهادهای نظارتی و قوه محترم قضاییه به واگذاری این دو شرکت هم ورود کنند و جلوی غارت بیت المال را بگیرند.

  • کیان
    0

    حالا خوب شد این خبر رفت بالا یکی ود روزی هستش قبلی ها بیایم تایپ کنم گروخته رفته واما داستان هفت تپه: آقای قربونعلعی میره با یک کار بازرگانی فکسنی مبلغ 446/500/332میلیون دلار ناقابل ارزی 4/200 میگیره به رفیقشم میگه بابا که انگار خیلی خرت خر هست تو هم بیو تو صف بگیر تا با هم بزنیم تو قد یی کاری مردم و مملکت رو نجات بدیم آقایی اسد بیگی هم جلدی خودشه میرسونه به بانک اقتصاد نوین... کارمند بانک میگه عزیزم چقدر میخوای اونم میگه هرچی دست کرمته بهش 98/122/240میلیون دلار با نرخ 4/200 میدن ریزن رو هم یک فورم صوری رو هم پر میکنن و میرن آن بر مرز میگن مردم ایران چی دوس دارن برشونون بخریم ببریم یهو میبینن نوشابه خیلی دوس دارن و چوب ام دی اف برای دکور میارن و میفروشن پول ارز رو هم که کسی برمیگردونه هر داده کس پس گرفته که هر دو نفری میرن عشقو حال قربونعلعی به اسد بریم بازم مردم رو نجات بدیم یک سری میرن هفت تپه که دفعه مینینن 24 هزار هکتار زمین مرغوب نیشکر و یک کارخانه قند وشکر رفته برای مزایده جیبشون پر پول یا مفت بیت‌المال میرن پیش کارشناس دادگستری میگن قربونت با شیلتیل خودت چند؟ اونم میگه با شیتیل چون بچه‌هایی جوان و با استعدادی هستین با یک کارشناسی دقیق 28 اندی سال اسد با 31 اندی سال قروبنعلی با هم جمع میبندد مشود 60 میگه صفر هم که بعد از ممیز حساب نمیشه میاد رو شیتیل 6 میلیارد بدین مبارک باشه شتر دیدین ندیدین به همین راحتی چون همگی هم نوشابه خوردین براشون دعا کنید

    نظرات شما -
    • کیان
      0

      البته اسم هایی واقعی هستن آقایی مهرداد رستمی چنگی... 2اقایی امید اسد بیگی خریدا زمین هفت تپه و وکیل تام اختیار قربانعلی فر خزاد که با هم ارز گرفتن

  • سعید
    0

    ازین خبرها زیاده , ماشااا آقا زاده ها کم نیستن این اخبار عادی شده ، بگردید ببینید کدام مسئول علی وار زندگی می‌کنه این غیر عادیه !!!!

  • سیاوش
    0

    مالکیت خاک در ابعاد وسیع نباید به شخص واگذار شود. این اقدام بر خلاف مصالح امنیتی است. این مقدار زمین تقریبا به اندازه یک کشور است.

  • مري
    0

    معلوم مقامات كشوري چکاره اند هویجند چیند خسته شده ایم انقدر فساد کوه زمین و دریا شنیدیم اینا پاشونو بزارن کره ماه اونجا راهم میخورند حالمون بهم میزنید

  • گروگان
    0

    تمام خصوصی سازی هایی که از دوره خاتمی شروع شد، فروش که نه، اهدای کشور به یک گروه خاص بود. لازم و مهمه که سازمان بازرسی و قوه قضائیه ورود کنند و همه رو لغو کنند. پیشنهاد اخیر رئیس جمهور که دیگه نور علی نور : تا حالا هر چی به هر کی دادیم، نوش جونش. بقیش هم میدیم به بانک ها. به مفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها