اتهام یک نماینده مجلس علیه روحانی

نقدعلی: چرا یک ردیف برای اجرای سند منحوس ۲۰۳۰ در قانون بودجه وجود دارد؟ / قالیباف: اشکال شما وارد است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درخصوص علت تخصیص یک ردیف بودجه به سند ۲۰۳۰ از سوی دولت، گفت: در زمان بررسی جزئیات بودجه به آن رسیدگی خواهیم کرد.

نقدعلی: چرا یک ردیف برای اجرای سند منحوس ۲۰۳۰ در قانون بودجه وجود دارد؟ / قالیباف: اشکال شما وارد است

محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز یکشنبه ۳۰ آذر ماه مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: در صفحه ۴۵۳ لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در بخش ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت عنوانی آمده که آن عنوان مشارکت فعال در اجرای برنامه ها و تعهدات جهانی به ویژه اهداف توسعه پایدار و آموزش سند ۲۰۳۰ است. زمانی که آقای روحانی در رسانه ها اعلام کرد که اگر یک روز از دولت من باقی مانده باشد، از سند ۲۰۳۰ نخواهم گذشت، لذا به ملت ایران می گویم در حال حاضر آقای روحانی دست از سند ۲۰۳۰ برنداشته است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا یک ردیف برای اجرای سند منحوس و پلید ۲۰۳۰ در قانون بودجه وجود دارد؟

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: زمانی که در صحن بحث بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ باشد، حتما به این موضوع می پردازیم. بحثی که شما مطرح کرده اید کاملا درست بوده و اشکال وارد است، لذا خواهشمندم که این موضوع در زمان بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خانه ملت

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    این ردیف گویای مسئله بزرگتری است و آن اینکه ظاهرا برای بودجه یک برنامه مشخص و از قبل آماده وجود دارد و سازمان بودجه و برنامه سالانه اعداد آنها را مشخص می کند یادش بخیر مدیر هنرستانی داشتیم که برنامه هفتگی هنرستان را تغییر نمی داد اول مهر که دبیری یا هنر آموزی جدید می رفت می گفت این روز و این ساعت می توانی بیایی اگر می توانی بیا اگر نمی توانی به سلامت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها