سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

صدها پروژه ورزشی با مبلغ جریمه قرارداد ویلموتس به سرانجام می‌رسید

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از نبود نظارت در ماجرای عقد قرارداد با مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی، تصریح کرد: صدها پروژه ورزشی با مبلغ جریمه قرارداد ویلموتس در کشور به سرانجام می‌رسید.

صدها پروژه ورزشی با مبلغ جریمه قرارداد ویلموتس به سرانجام می‌رسید

مجید نصیرایی در واکنش به جریمه 6 میلیون و 137 هزار یورویی فیفا بابت قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی، اظهار کرد: عقد این قرارداد، بدون نظارت کارشناسان حقوقی یک خطای بزرگ در حوزه ورزش کشور بود که هزینه سنگینی بر جای گذاشت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: این روش قرارداد نویسی در ورزش فقط محدود به همین یک مورد نمی‌شود و وزارت ورزش و فدراسیون‌های ورزشی ما سابقه عقد چنین قراردادهای ضعیفی را نیز پیش از این هم داشته‌اند.

وی ادامه داد: ضعف حقوقی در تدوین قوانین ما، حاکی از ضعف شدید مدیریتی در حوزه ورزش است در حالیکه در هنگام تصویب بودجه شاهد مراجعه مدیران ورزشی برای اخذ جزئی‌ترین اعتبارات هستیم.

نصیرایی با تأکید بر اینکه صدها پروژه ورزشی با رقم قرارداد ویلموتس در سراسر کشور می‌توانست به سرانجام برسد، افزود: اما امروز ما باید رقمی بالغ بر 160 میلیارد تومان را به راحتی تقدیم فردی کنیم که 60 روز در کشور نبوده و هیچ آورده‌ای برای فوتبال ما نیز نداشته‌ است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: مجلس حتما نسبت به این موضوع واکنش نشان خواهد داد و عواملی که در عقد چنین قراردادی نقش داشته‌اند باید در محاکم قضایی پاسخگو باشند و نحوه برخورد عبرت آموز با این افراد باید به صورت شفاف اعلام شود

منبع: خانه ملت

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رامین
    0

    بهتر است قبل از اینکه دیر شود و برخی آقایان مسوولین فدراسیون سر از کانادا در بیاورند تمامی مسوولین فدراسیون ممنوع الخروج شوند. شاید اگر یک مرتبه قاطعانه برخورد شود دیگر امثال آقای تاج و کفاشیان و ...در عین بی کفایتی هوس ریاست در فدراسیون فوتبال به سرشان نخواهد زد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها