نماینده مجلس خبر جنجالی «زنان باید بچه داری کنند» را تکذیب کرد

یک نماینده مجلس، با انتشار نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس نقل قولی که از طرف وی تحت این عنوان که «هیئت رئیسه مجلس به نمایندگان زن گفته است زنان باید بچه داری کنند» را تکذیب کرد.

نماینده مجلس خبر جنجالی «زنان باید بچه داری کنند» را تکذیب کرد

سمیه محمودی، نماینده شهرضا در مجلس پیرو انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌ها با عنوان «افشاگری یک نماینده زن علیه هیئت ۷ نفره هیئت رئیسه مجلس/ به ما گفتند زن باید بچه داری کند»، اظهار کرد: مصاحبه انجام شده در خصوص دلایل عدم به کارگیری زنان جهت تصدی در سمت دبیران کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

محمودی، همچنین با انتشار نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس نقل قولی که از طرف وی تحت این عنوان که «هیئت رئیسه مجلس به نمایندگان زن گفته است زنان باید بچه داری کنند» را تکذیب کرد.

نماینده مجلس خبر جنجالی «زنان باید بچه داری کنند» را تکذیب کرد

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مرتضی
    0

    وقتی نماینده ای....بدون رقیب رای می آورد .باید هم بی سواد باشد .و این حرفها را بزند

  • سارا
    0

    وقتی جرات ندارید سرحرفی که زده اید بایستیدچیزی نگویید سنگین تر هستید.این هم از مجلسی که بعضی ها فکر میکردند معجزه می کند.

  • ایران تنها
    0

    نمایندگان محترم فعلا به اختلاسشون برسن نمیخواد اظهار نظر کنن در مورد خانومها چه طوری اختلاس گر چه طوری غارتگر

  • دنیا
    0

    کشورهای پیشرفته ای مثل دانمارک المان و.... همه کاره مملکتشون خانم هست ولی ما یه کشور عقب افتاده و منزوی اکثر امورات دست اقایون هست حالا بازم زبون درازی کنید عقب مونده ها

  • کاربر ناشناس
    0

    همین که نماینده شدی حالا ببینیم چکار میکنید؟!!کرونا مملکت را برداشته به جای این حرفها بیخود به فکر چاره باشید.

  • علی
    0

    حالا این چیز تازه ای نیست روحانیون هم بارها غیر مستقیم ومستقیم گفتن کار زن بجه داریه زن سالهاست در زندانی به اسم ایران زندگی میکنه وگروگان عقاید عقب مونده شده یا گروگان میمونه یا سرش بریده میشه شخصیت زن رو هر روز لگد مال میکنن وبعد چپ وراست از منزلت زن حرف میزنن کدام منزلت وقتی از سر تا پا خودش نیست کلش اجبار هست

  • وحید
    0

    شما مردها که چندین سال نماینده مردم هستید چکارکردید نماینده باید همه اش خانم باشد لااقل خانمها مهربانتر هستند

  • کاربر ناشناس
    0

    خانم های ما تحمل پشت میز و قدرت را ندارنند سریع تکبر و غرور برشان میدارد و کارایی اشان زیر حد طبیعی میرود.‌ ظرفیت پذیری اشان کم است ابن واقعیتی است که همه ما با آن برخورد کردیم یک در ادارات ، بانکها،در بیمارستانها،و....موبایل بازی بهتر کار مردم را رسیدگی کردن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها