یک نماینده مجلس:

بیمه خبرنگاران هر چه سریعتر انجام شود

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس گفت: باید هرچه زودتر اقداماتی در حوزه بیمه‌های خبرنگاران انجام شود.

بیمه خبرنگاران هر چه سریعتر انجام شود

هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور و فیروزه در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی بعد از توضیحات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نکات بسیار خوبی را ارائه کردند، البته مشکلات بسیار زیادی وجود دارد و ما باید در نظر بگیریم که کمبود بودجه در همه قسمت‌های بدنه دولت وجود دارد.

او افزود: یکی از مشکلاتی که در سطح کشور وجود دارد، این است که سالیان سال به ارتقای چارت سازمانی اداره‌های فرهنگ و ارشاد توجه خاصی نشده است، انتظار می‌رود وزیر ارشاد نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

چنارانی ادامه داد: بسیاری از شهرستان‌های کشور امروز دارای معاونت ویژه استانداری هستند، ولی متأسفانه شاید در هر شهرستانی تنها اداره‌هایی که هنوز ارتقا پیدا نکرده‌اند، اداره ارشاد شهرستان‌ها باشد که درخواست می‌شود به این نکته در سطح ملی نگاهی ویژه شود.

نماینده مردم نیشابور تصریح کرد: متاسفانه وقتی وارد اداره‌های ارشاد شهرستان‌ها می‌شویم، از کمبود تجهیزات بسیار زیادی رنج می‌برند. در حقیقت هنوز صندلی‌هایی داریم که برای ۴۰ سال قبل است.

او افزود: در حوزه ثبت رویداد‌ها باید اقدامات کلانی انجام شود. در مجلس دهم هم پیگیر بودیم، ۱۰ تیر سالروز ورود آقا حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) به شهرستان نیشابور است و سالیان سال است که نیشابوری‌ها منتظرند این روز ثبت شود، همچنین امروزه شهر‌های زیادی هستند که منتظرند تا رویداد‌های فرهنگی آنها ثبت شود.

چنارانی تصریح کرد: امروز بسیاری از نمایندگان در حوزه انتخابیه خود فعالیت‌هایی دارند که می‌توانیم هر یک از آنها را به عنوان درگاه بین الملل ثبت کنیم و بدون شک این موارد می‌تواند گام ورودی باشد که بتوان در آینده در حوزه گردشگری کار‌های اساسی انجام داد.

نماینده مردم نیشابور با اشاره به حقوق خبرنگاران گفت: باید هرچه زودتر اقداماتی در حوزه بیمه‌های خبرنگاران انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها