موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی صنعت /مقدسی: شریعتمداری اعتقاد راسخ به برنامه ششم دارد/ حسن پور : حمایت از بخش خصوصی در شعار نمی شود / کیخا: هیچ ردپایی از دیدگاه های نوین علمی در برنامه شریعتمداری دیده نمی‌شود

نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را شروع کردند.

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی صنعت /مقدسی: شریعتمداری اعتقاد راسخ به برنامه ششم دارد/ حسن پور : حمایت از بخش خصوصی در شعار نمی شود / کیخا: هیچ ردپایی از دیدگاه های نوین علمی در برنامه شریعتمداری دیده نمی‌شود

محمد شریعتمداری دوازهمین وزیر پیشنهادی است که صلاحیت او بررسی می شود.

شهباز حسن پور به عنوان اولین مخالف وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت به پشت تریبون رفت و بر علیه محمد شریعتمداری سخنرانی کرد.

حسن پور : حمایت از بخش خصوصی در شعار نمی شود

نماینده مردم سیرجان گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفای بخش کشور است اما در برنامه شریعتمداری به این امر توجهی نشده است.
شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در مخالفت با محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در حالی که اقتصاد مقاومتی نسخه شفای بخش کشور است در برنامه آقای شریعتمداری به اقتصاد مقاومتی توجهی نشده است.

وی افزود: آقای شریعتمداری برنامه شما برای حوزه صادرات و بازار نقدینگی کشور چیست؟ در مجلس به یارانه تولید تاکید موکد شده اما حتی یک ریال یارانه تولید پرداخت نشده است.

ابراهیمی: شریعتمداری بسیار مورد اعتماد اصناف و اتحادیه ها است

ابراهیمی در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: او ارتباط بسیار مناسبی با جریان های سیاسی کشور دارد. شریعتمداری بسیار مورد اعتماد اصناف و اتحادیه ها است.

وی در ادامه گفت : از جمله برنامه‌های او سعی در کاهش خام‌فروشی و تلاش برای کاهش فساد در حوزه صنعت اعلام شده است. 70 درصد از برنامه‌های شریعتمداری با اسناد بالادستی منطبق است.

مقدسی: شریعتمداری اعتقاد راسخ به برنامه ششم دارد

مقدسی در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: او اعتقاد راسخ به برنامه ششم دارند که یکی از ملاک های ما برای انتخاب وزاری پیشنهادی است.

وی افزود: جوان گرایی و استفاده از زنان شایسته از برنامه های او است. تنها وزیری که اهداف کمی در برنامه اش آوره است آقای شریعتمداری است. انتظار داریم تحولی در کشور رخ دهد و ما نیز مطالبات مردم در صنایع بزرگ را دنبال می کنیم.

کیخا: هیچ ردپایی از دیدگاه های نوین علمی در برنامه شریعتمداری دیده نمی‌شود

کیخا در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: شما چون رئیس ستاد آقای روحانی بودید بیم آن می رود که فشار جریانات سیاسی برای انتصابات مانع تمرکز شما بر انجام وظایف اصلی شود.

وی تاکید کرد: هیچ ردپایی از دیدگاه های نوین علمی در سال های پیش رو در برنامه آقای شریعتمداری دیده نمی شود. رویکرد شما در توسعه تجارت با کشورهای همسایه مشخص نیست.

بهرام‌نیا: شریعتمداری برنامه دارد

بهرام‌نیا در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: شریعتمداری از ابتدای انقلاب مسئولیت های مختلفی داشته است. برنامه دارد و بهترین پشتوانه اجرای این برنامه ها که به منزله چک سفید امضاست، رای اعتماد نمایندگان مجلس است.

وی تاکید کرد: آقای شریعتمداری در دو دوره وزارت گذشته ی خود بیشترین رای اعتماد را کسب کرده اند.

خضری: برنامه شریعتمداری در راستای سیاست‌های کلی صنعت در برنامه ششم است

خضری در موافقت با وزر پیشنهادی صنعت، معدنو تجارت گفت: احياي واحد هاي راكد بسيار حائز اهميت است كه جزو برنامه هاي شریعتمداری است.

وی افزود: برنامه آقای شریعتمداری در راستای سیاست‌های کلی صنعت در برنامه ششم است. اولین برنامه شریعتمداری، بهبود محیط سرمایه‌گذاری و فضای کسب و کار است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها