یک نماینده اصولگرای مجلس :

برخی کاندیدها در تبلیغات خود کلاهبرداری می‌کنند

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت هوشیار بودن مردم در قبال انتخاب خود، گفت: اگر اطرافیان یک نماینده از مافیای قدرت و ثروت باشند چنین کاندیدایی قطعا قابل اعتماد نیست.

برخی کاندیدها در تبلیغات خود کلاهبرداری می‌کنند

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبری درباره انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: پاکدست بودن، صداقت با مردم، کار جهادی کردن، انقلابی بودن، در مقابل استکبار ایستادن و در مسیر ولایت گام برداشتن از مهمترین شاخص‌هایی است که باید در انتخاب نماینده مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: کسی که بخواهد نماینده شود باید دارای بینش سیاسی باشد، نسبت به جریانات سیاسی اشراف داشته باشد، در گرد و غبارها حل نشود و از مسیر خارج نشود.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس در ادامه با بصیرت بودن، صریح اللهجه بودن، نترسیدن، شجاع بودن، داشتن تخصص لازم و همچنین اظهار نظر در حوزه‌های کارشناسی را از دیگر فاکتورهای انتخاب درست برای انتخابات مجلس یازدهم عنوان کرد.

حسینی کیا با اشاره به محتوای برخی تبلیغات انتخاباتی گفت: برخی کلاهبردار هستند و می‌خواهند کلاه سر مردم بگذارند و گاه فراتر از حوزه نمایندگی خود وعده و وعیدهایی می دهند که شدنی نیست. اعتبارات کشور که متعلق به یک شهر و استان نیست اما برخی وعده‌هایی می دهد که در قانون نمی‌گنجد.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان با تاکید بر ضرورت هوشیار بودن مردم در انتخاب منتخبانشان در مجلس، یادآور شد: مردم باید اطرافیان کاندیداها را ببینند، اگر اینها افرادی کلاش و از مافیای قدرت و ثروت باشند مردم باید بدانند که چنین کاندیدایی قطعا قابل اعتماد نیست.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها