مطهری: صدا‌و‌سیما مصاحبه "اردشیر زاهدی" را پخش کند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یکی از پیام های مهم شهادت سردار سلیمانی را با توجه به شخصیت وی مساله وحدت ملی عنوان کرد.

مطهری: صدا‌و‌سیما مصاحبه "اردشیر زاهدی" را پخش کند

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه نباید انسجام ملی ایجاد شده پس از شهادت سردار سلیمانی را خراب کرد، گفت: خوب است صدا و سیما صحبت‌های اردشیر زاهدی را پخش کند تا مردم باید بدانند که حتی وزیر امور خارجه رژیم سابق هم از مردم ایران دفاع می کند و از رفتار آمریکا اعلام انزجار می‌کند.

«علی مطهری » عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یکی از پیام های مهم شهادت سردار سلیمانی را با توجه به شخصیت وی مساله وحدت ملی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: سپهبدشهید سلیمانی یک فرد متفکر با بینش اجتماعی و سیاسی معتدل بود. به عبارتی می‌توان وی را انسانی خوش فکر و به دور از تندروی توصیف کرد. فردی که مصلحت و وحدت در جامعه را همواره در نظر داشت.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • مجتبی
    0

    کامل گوش دادم . فکر نمی کردم چنین آدم های درستی از زمان شاه مونده باشن‌. حتما پخش شه .

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      چه عجب هرکی خوبی ایران رو بگه الان خوبه . اووووو. یادم رفته بود ملاک حال فعلی افراد است؟؟؟؟؟؟

  • باشرف
    0

    در زمان شاه خیلی بهتر از الان بوده ومردم ومسئولین همه وطن پرست بودند .مثل الان نبودند که همه دزد ومفسد باشند ..الان همه فقط فکر خودشان هستند

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      آره، همشون وطن پرست بودند همین اردشیر زاهدی وقتی که وزیر خارجه بود، «بحرین» که استان چهاردهم ایران بود را داد به عربها در سال ۱۳۴۹ خود شاه هم گفت: ذخایر مروارید بحرین تمام شده، لذا دیگر به درد نمی خوره هویدا هم گفت:بحرین دخترمون بود، شوهرش دادیم برو تاریخ بخوان به حرف زدن نیست که با عملکرد «وطن پرست» مشخص می شود

    • رضا
      0

      جناب حامد توصیه میکنم یکم بیشتر تاریخ بخون و اون موقع اظهار نظر بکن. یک مورد فقط اینه که سه جزیره تمب بزرگ و کوچک و ابوموسی به عوض استقلال بحرین به خاک ما ملحق شد که اگر موقعیت آنها را روی نقشه ببینید متوجه می‌شوید چقدر به لحاظ ژئوپولیتیک مهم هستند بقیه داستان و علت چرایی این اتفاق را هم خودتان دنبال کنید البته از منابع معتبر نه از....

    • کوروش
      0

      آقای حامد دریای خزر هم پارسال نصفش مال روسیه شده وعملا یک دهمش هم دیگه مال ایران نیست اینو که دیگه اردشیر زاهدی به روسیه نداده؟

    • علی نجفی کانی
      0

      نظر زاهدی نظر شخصی او و قابل احترام هست اینطور نیست که همه مسئولین دزد یا وطن پرست نباشیند و فقط او وطن پرست باشه کشورمون از زمان انقلاب داره وطنپرستی برپابه دین نشانداد از جنگ 8 ساله و دفاع مدافعان حرم برای امنیت کشور در خارج از کشور بابد به وطن فروشان کشور که هم نون نظام را میخورند و هم امنیت را لمس میکنن تاسف خورد لعنت به نون حرام که واقعیت را نمی پذیرند حال باید بک ضد نظام باید موضوع بگیره نا بعضی ها سر عقل بیان؟

  • رضا
    0

    پیشنهاد خیلی خیلی خوبیه ولی توصیه میکنم همه حرف های زاهدی که تا کنون در مورد ایران گفته شده را پخش کنند نه اینکه گزینشی.

  • محبت
    0

    بسمه تعالی زمان چه پیش از انقلاب چه بعد ازانقلاب افرادی نان را به نرخ روزنمی خورند وشجاعت وشهامت ازامامان بزرگوار یاد گرفته اند وروزی مقدر شده رازی هستندانشاا...عاقبت همه ما ختم بخیر شود///////

  • شهباز زمانی
    0

    آمریکا خیال می کرده دنیا جنگلی است که خودش شیر بلامنازع این جنگله تازه احساس کرده مردانی هست که در این دنیایی که آمریکاه اینجوری فرضش کرده پوزه اش را به خاک بماله هضمش براش سنگینه مجبوره با دروغگویی و لاپوشانی مدتی سر زیر برف نگه بداره، ولی با آمدن آفتاب بهاری برف ذوب میشه وحقایق آشکار خواهد شد در این دنیا مردانی همچون قاسم سلیمانیها هست که به آمریکا بفهمانه ما نثل آریو برزنها هستیم تا آخرین قطره ی خون از شرف وحیثیتمان دفاع خواهیم کرد

  • كاظمي
    0

    فراموش نكنيم كودتا عليه دولت مرحوم مظلوم مصدق هم مسأله كوچكي نبود !خوش خوشانت نشه!

  • علی فاتح
    0

    صدا وسیما باید همواره یاد فرمانده شجاع ودلیر ومهربان وبااخلاص راحداقل درمراسم هفتگی دعای کمیل زنده نگه دارد.واز ویژگیهای اخلاقی ومنش پهلوانی مجاهد عظما برای همگان بهره برداری نماید.

  • کوروش
    0

    آقای اردشیرزاهدی دقیقا دوسال پیش درمورد فساد خانواده لاریجانی صحبت کرد وهمین آقای مطهری فرمودند که ایشا ن یعنی آقای اردشیرزاهدی مشروب خور آلزایمرگرفته است! چطور شده که یک صحبت درمورد خوبی های جمهوری اسلامی گفته باشد ودیگر آلزایمرش هم خوب شده وصداوسیما صحبتهایش راپخش کند؟ بس کن آقای مطهری نان به نرخ روز خور ملت دیگر تورا شناخته اند تمامش کن.

  • معرفت
    0

    مطهری از نوادگان ابوموسی اشعریست.در ورژنی کاملتر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      زدی وسط خال

  • حامد کریم پور
    0

    این را باید توجه داشته باشید که بیشتر سیاستمداران زمان شاه در حال حاضر مخالف امریکا هستند زیرا عقیده دارند که رژیم شاه را کارتر و سیاست حقوق بشری او سرنگون کرد .آقای اردشیرزاهدی هم هنوز کینه ی امریکا را در دل دارد فقط بخاطر اینکه به سرنگونی رژیم شاهنشاهی کمک کرد!

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا لعنت کند ترامپ بی شرف را سردار سلیمانی فردی واقعه گرا خوش فکر و اندیشمند بود واقعا ار دست دادن سردار سلیمانی یعنی از دست دادن ۵۰ درصد روحیه مردم ولی ای کاش این کوته فکران این عمل ننگین را انجام نداده بودند که همچی خراب بشود و عده ای بیشرف پوسترهای سردار سلیمانی را آتش بزنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها