یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

اظهارات ترامپ نشان‌دهنده قدرت بازدارنده توان نظامی ایران بود

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی سخنان امروز ترامپ را نشان از قدرت بازدارنده توان نظامی- دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران دانست.

اظهارات ترامپ نشان‌دهنده قدرت بازدارنده توان نظامی ایران بود

سیده فاطمه ذوالقدر عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رییس‌جمهور آمریکا درباره موشک‌باران پایگاه آمریکایی عین‌الاسد گفت: موضع گیری ترامپ، نتیجه به ثمر نشستن خون شهدا به ویژه شهیدِ سعید، سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس و همرزمان دیگرشان و حضور مردم در صحنه، به ویژه در بدرقه چندین میلیونی با عظمت و باشکوه مردم ایران عزیز در تشییع سردار دلها بود.

وی‌افزود: آنچه رییس‌جمهور آمریکا گفت نشان از قدرت بازدارنده توان نظامی- دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی است که به تعبیر مقام معظم رهبری با یک سیلی، اعتبار و افسانه پوشالی قدرت نظامی ارتش ایالات متحده امریکا نه تنها در منطقه، بلکه در پیش روی جهانیان، به باد رفت.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: از جنگ جهانی دوم تاکنون، پایگاه و منافع نظامی ایالات متحده امریکا از سوی هیچ کشوری مورد حمله قرار نگرفته است و حمله ایران هیمنه پوشالی آمریکا را فروریخت که در پرونده سیاسی دونالد ترامپ و هم‌حزبی‌های او باقی می‌ماند.

ذوالقدر در پایان گفت: اقدام سپاه همچنین یادآور این بیان حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که سالیان پیش بحق فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها