بیرانوندی: چرا اعلام وصول استیضاح‌ها پیگیری نمی‌شود؟

نماینده مردم خرم آباد در مجلس در تذکری به هیات رییسه مجلس از عدم پیگیری اعلام وصول استیضاح‌ها انتقاد کرد.

بیرانوندی: چرا اعلام وصول استیضاح‌ها پیگیری نمی‌شود؟

محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به هیات رییسه مجلس گفت: پیرامون اعلام وصول استیضاح‌ها چندین بار تذکر دادیم ولی فردی این موضوع را پیگیری نمی‌کند.

وی در تذکری به وزیر کشور اظهار کرد: تعلل در آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ و معابر حوزه انتخابیه‌ام کار اداره آب فاضلاب را در احداث آب و فاضلاب ماسور خرم آباد را با مشکل روبه رو کرده است، اجازه ندهید مردم بیش از این از خرابی ها در این حوزه آزرده شوند.

بیرانوندی در تذکری به وزیر نیرو گفت: برای احیای بخشی از حق تضییع شده مردم لرستان در بخش تخصیص آب با خون جگر دو سد زیبامحمد و مخمل کوه را آغاز کردیم، امروز که زمان تنظیم بودجه است اعتبارات این دو سد را به شکل مناسبی در نظر گیرید تا بعداً نگویید که دیر شده است.

وی در تذکری به وزیر راه عنوان کرد: ضمن سپاس از امورات انجام شده احداث و تعریض و تکمیل پروژه‌های راه مورد توجه باشد، برخی از این پروژه‌ها صرفا برای ٥ یا ١٠ درصد باقی مانده و مردم نمی توانند بهره برداری کنند.

بیرانوندی در تذکری وزیر نیرو گفت: برای تأمین آب قلعه سنگی تشکر کرده و می‌خواهم آب چهار منطقه دیگر را به سرانجام برسانند؛ همچنین لازم است وزیر آموزش و پرورش به تعیین تکلیف وضعیت نیروهای نهضتی و حق‌التدریس توجه کند و سریعتر به وضعیت آنها رسیدگی کند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها