عضو جبهه پایداری نیستم/ ۲۵ نفر از نمایندگان نامه اعتراض به رحیمی را امضاء کرده‌اند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: نماینده مردم تهران از لفظ جبهه پایداری برای سرکوب مخالفان استفاده کرد که این موضوع درست نیست.

عضو جبهه پایداری نیستم/ ۲۵ نفر از نمایندگان نامه اعتراض به رحیمی را امضاء کرده‌اند

محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز طی اخطاری در صحن علنی امروز گفت: روز سه‌شنبه در پی سئوال رحیمی نماینده مردم تهران از وزیر دفاع به بنده نسبت‌هایی داده شد که نیازمند توضیحات است.

وی تأکید کرد: اصل ۴۵ قانون اساسی می‌گوید کسی نمی‌تواند برای اعمال حق خود، اضرار به غیر کند.

رحیمی به دنبال سئوال خود، مذاکرات و مواضع خود مسائلی را مطرح کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: رحیمی در این جلسه بیان کرد که جمعی از اعضای جبهه پایداری نامه‌ای را علیه وی امضاء کرده‌اند، اولاً استفاده از چماق برای سرکوب کسانی که مخالف وی هستند به هیچ وجه درست نیست و بعد جبهه پایداری یک جبهه انقلابی و همسو با نهاد‌های انقلابی کشور است که باید به آن احترام گذاشت.

فرهنگی اظهار کرد: اینکه با اصطلاح پایداری بر سر کسانی که مخالف هستند بزنیم اقدام درستی نیست، ۳ نفر از نمایندگان دور دهم مجلس اکنون عضو جبهه پایداری هستند در صورتی که نامه اعتراض به رحیمی را ۲۵ نفر امضاء کرده‌اند که ربطی به جبهه پایداری هم ندارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اعلام شده که من عضو جبهه پایداری هستم در صورتی که بنده عضو این جبهه نیستم لذا نباید امضاء‌کنندگان این نامه را با یک چوب برانیم و امیدواریم این رویه ادامه پیدا نکند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها