عضو فراکسیون نمایندگان ولایی: درباره انتخاب لاریجانی کسی با من تماس نگرفته است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر اینکه هیچ فشاری در انتخابات هیئت‌رئیسه و رئیس مجلس نبود، گفت: با من کسی برای ریاست آقای لاریجانی و انتخاب دیگر افراد هیئت‌رئیسه تماسی نداشته است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی: درباره انتخاب لاریجانی کسی با من تماس نگرفته است

به گزارش خبرنگار وب‌سایت خبر فوری محمدعلی شاعری درباره توئیت حمید رسایی مبنی بر اینکه آقای حداد عادل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رأی آوری علی لاریجانی به‌عنوان رئیس مجلس تماس داشته است، گفت: بنده به‌عنوان یک نماینده از فراکسیون ولایی در رأی‌گیری ریاست مجلس شورای اسلامی به‌صورت مستقل رأی دادم.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون کشاورزی با اشاره به اینکه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست مجلس کاندیدایی نداشت، تصریح کرد: چون فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی کاندیدایی برای ریاست مجلس نداشت تمام اعضا بر اساس تشخیص خود و با رعایت ملاحظات سیاسی و اقتصادی کشور و همچنین با در نظر گرفتن مصالح ملی در رأی‌گیری ریاست مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و رأی دادند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هیچ فشاری در انتخابات هیئت‌رئیسه و رئیس مجلس نبود، اذعان کرد: با توجه به اینکه من در جریان جزئیات انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بودم به این انتخابات هیچ خدشه و مشکلی نمی‌توان گرفت و این انتخابات صحیح و قانونی بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی درباره تماس آقای حداد عادل با نمایندگان برای رأی‌گیری انتخابات مجلس نیز تأکید کرد: این خبر را من نه تأیید می‌کنم نه رد می‌کنم؛ اما با من کسی برای ریاست آقای لاریجانی و انتخاب دیگر افراد هیئت‌رئیسه تماسی نداشته است.

این نماینده اصولگرا افزود: همه افرادی که در رأی‌گیری انتخاب هیئت‌رئیسه شرکت کردند همگی طبق بررسی‌های انجام‌شده مبنی بر صلاح کشور اقدام کردند.

به گزارش خبر فوری ، قبلا حمید رسایی در توئیتی خبر از تماس حداد عادل با نمایندگان مجلس برای انتخاب لاریجانی به عنوان رئیس مجلس داده بود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها