مالیات می خواهد به خمس و زکات تبدیل شود؟

چند روزی است که در فضای مجازی شاهد اخباری به نقل از رئیس بانک مرکزی هستیم که می خواهند مالیات را به خمس و ذکات تبدیل کنند؛ در این خصوص بانک مرکزی اظهار داشت.

مالیات می خواهد به خمس و زکات تبدیل شود؟

بانک مرکزی ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی به نقل از همتی مبنی بر تبدیل مالیات به خمس و زکات را تکذیب کرد.

بانک مرکزی تاکید کرد تلاش های دشمنان کشور برای برهم زدن آرامش سیستم بانکی کشور با انتساب یک سری اخبار کذب به نقل از رئیس کل بانک در تلاش برای ترویج شایعات گوناگون هستند که از آن جمله می‌توان به خبر کذب تبدیل مالیات به خمس و زکات اشاره کرد.

مالیات می خواهد به خمس و زکات تبدیل شود؟

تاکید می‌شود، هرگونه اخبار بانک مرکزی و اظهارات رئیس کل در تارنمای بانک یا صفحه شخصی ایشان منتشر می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسین
    0

    مگر خمس و زکات و سایر وجوهات شرعی بجز اداره امور مسلمین علتّی برای وجود و وجوب دارند؟ مگر مالیات برای اداره امور کشور نیست؟ مگر دولت اسلامی، مسئول اداره امور کشور و ملّت نیست؟ چرا نباید خمس و زکات، مالیات برای اداره کشور و مردم باشد؟ مگر پیامبراکرم و امام علی(ع) و امام حسن(ع) که حکومت کردند وجوهات شرعی دریافتی از مردم را صرف اداره امور مسلمین نمی کردند؟ بعداً که حکومت به دست امویان و عباسیان و سلسله های بعدی افتاد چون ائمه بعد از امام حسن(ع) و دیندران، حکومت ها را صالح نمی دانستند وجوهات را به حکومت های آنچنانی نمی دادند، الآن که معتقدیم حکومت دینی اسلامی به نیابت از امام زمان(عج) حاکم است، خوب چرا باید مردم بطور مضاعف و مجدد مالیات بدهند؟!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها