چهارشنبه‌ای پُرترافیک در محورهای مازندران/ آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد خودروها درحال حاضر از مسیر جنوب به شمال محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین است.

چهارشنبه‌ای پُرترافیک در محورهای مازندران/ آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

محسن هاشمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین خودروها در محورهای هراز و کندوان در مسیر جنوب به شمال هستیم.

وی افزود: معمولا در روزهای پایانی هر هفته به‌ویژه فصل تابستان شاهد ترافیک سنگین خودروها به‌دلیل حضور مسافران در استان مازندران هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران اضافه کرد: صبح امروز شاهد واژگونی یک دستگاه خاور در محدوده تونل تکاور محور هراز بودیم که با تلاش مأموران راهداری محور بازگشایی شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای مازندران آغاز می‌شود، ادامه داد: تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است، افزود: جمعه هفته جاری همانند هفته‌های گذشته محدودیتی برای تردد تریلی اعمال نمی‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اعلام اینکه محور کندوان روز جمعه مسیر برگشت به تهران یک‌طرفه می‌شود، تصریح کرد: در صورت بروز ترافیک که معمولا عصر جمعه شاهد آن هستیم محدودیت‌ یک‌طرفه شدن محور کیاسر به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

هاشمی در پایان گفت: با توجه به فصل تابستان و حضور مسافران در استان مازندران لازم است باتوجه به توصیه‌های مأموران پلیس راه و راهداری و همچنین توجه به تابلوها و علائم سفر خوشی را برای خود رقم بزنند.



منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها