سرپرست پلیس راه استان:

ترافیک شب گذشته در جاده‌ های مازندران سابقه نداشت/ ترافیک ۲.۵ کیلومتری در محور هراز و سوادکوه

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک شب گذشته در جاده‌های مازندران سابقه نداشت، گفت:‌ تخلیه بار ترافیک محور های مازندران تا ساعت ۲ بامداد امروز به طول انجامید.

ترافیک شب گذشته در جاده‌ های مازندران سابقه نداشت/ ترافیک ۲.۵ کیلومتری در محور هراز و سوادکوه

سرهنگ هادی عبادی خاطر نشان کرد: تخلیه بار ترافیکی‌ سوادکوه و کیاسر تا ساعت 23 دیشب و در محور هراز تا ساعت 2 بامداد صبح امروز به طول انجامید.

وی با اشاره به اینکه همراهی هم‌ استانی‌ ها در ایام کرونایی، پایان هفته کم است و به ییلاقات تردد می‌کنند که موجب ترافیک می‌ شود، افزود: ترافیک جاده هراز منطقه چلاو به طول 2 و نیم کیلومتر و همچنین جاده سوادکوه در محدوده شهر زیراب و پل سفید 2 کیلومتر ترافیک را دیشب و بامداد امروز شاهد بودیم.

سرپرست پلیس راه مازندران از اعمال قانون 787 دستگاه خودرو و بازگشت 476 دستگاه 24 ساعت گذشته در ورودی جاده‌ های مازندران خبر داد و تصریح کرد: حدود 40 هزار دستگاه خودرو دیشب و بامداد امروز از محورهای مازندران خارج شدند.

عبادی وضعیت جوی جاده های مازندران را بارانی و لغزنده اعلام کرد و گفت: ارتفاعات ولی آباد جاده کندوان و گردنه گدوک سوادکوه همراه با مه غلیظ است که رانندگان باید به نکات ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: براساس گزارش هواشناسی، در جاده های مازندران تا یک شنبه بارندگی را شاهد خواهیم بود.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها