طرح ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های مازندران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های طرف قرارداد استان خبر داد.

طرح ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های مازندران

نصراله بیگلری گفت: طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های طرف قرارداد استان از خرداد ماه سال جاری به مدت دو ماه به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه این طرح شامل خودروهایی که با دستور قضایی توقیف شده اند نمی شود بیان داشت: بسیاری از این خودروها به دلیل ارتکاب تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده اند که امکان ترخیص آنها وجود دارد.

وی افزود: مالکان سایر خودرهایی که خودروی آنان به دلیل دستورات قضائی توقیف شده است برای رفع توقیف باید ضمن رفع موارد قانونی به مرجع قضائی صادر کننده دستور توقیف مراجعه کنند.

بیگلری با بیان این که متوسط زمان توقیف خودروهای توقیفی در پارکینگ ها ۲ و نیم سال است، ظهار داشت: انتظار ما از شهروندان این است که حضور خود برای ترخیص را مدیریت کنند تا حضورشان به روزهای پایانی موکول نشود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران تصریح کرد: این طرح مربوط به خودروهای رسوبی است و بنابراین خودروهای توقیفی سال ۹۹ و قبل از آن مشمول این ترخیص خواهند بود.

بیگلری همچنین یادآور شد: خودروهای فرسوده، خودروهای شخصی بالای ۲۰ سال و خودروهای عمومی بالای ۱۵ سال و همچنین خودروهایی که هیچگونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس ندارند از این خدمات مستثنی بوده و مشمول این طرح نمی شوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران در خاتمه خاطرنشان کرد: متقاضیان باید به دفاتر پلیس +۱۰ در سراسر استان مراجعه کنند و هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری و معاینه فنی خودروهای ترخیصی وجود ندارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها