استاندارمازندران:

ظرفیت صادرات محصولات شیلاتی مازندران افزایش یابد

استاندارمازندران با تأکید بر افزایش ظرفیت بخش کشاورزی در استان گفت: ظرفیت صادرات محصولات شیلاتی مازندران افزایش یابد.

ظرفیت صادرات محصولات شیلاتی مازندران افزایش یابد

احمد حسین زادگان در جلسه کارگروه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال با محوریت توسعه تعاون اظهار داشت: تشکیل شرکت‌های تعاونی به منظور ایجاد اشتغال پایدار و فرصت‌های شغلی جدید به منظور رفع معضل بیکاری بسیار موثر بوده که برخی مسائل باید در کمیته‌ها بررسی شود.

وی افزود: با ترویج و توسعه فرهنگ کار و تعاون میان جوانان آنان را به سمت و سوی کارهای کشاورزی، باغی و صنایع تبدیلی سوق دهیم که با سرمایه اندک می‌توان در این مسیر گام برداشت.

استاندار مازندران بیان کرد: مازندران استانی کشاورزی بوده که در بخش کشاورزی پایانه صادراتی و پایانه شیلاتی در منطقه بی‌نظیر است که تلاش داریم در بحث ماهیان خاویاری و شیلاتی را به سمت اقتصادی شدن پیش ببریم تا برای کشور ارزآوری داشته باشد و از ظرفیت تعاونی‌ها نیز استفاده کنیم.

حسین زادگان بیان کرد: مازندران همانند یک کلان شهر بوده که باید مزیت‌هایی را برای شرکت‌های تعاونی مانند هلدینگ در نظر بگیریم و با اعتبار کم و سرمایه در گردش، مشکلات برخی از تعاونی‌ها رفع می‌شود تا شاهد بازگشت اعتماد مردم به تعاونی‌ها باشیم.

توسعه اقتصاد تعاونی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز با اشاره به نقش و جایگاه تعاونی‌ها در جامعه گفت: یکی از راه‌های رشد و توسعه در امور اقتصادی، توجه به تعاونی‌ها و گسترش مشارکت مردم در این قالب بوده که قطعا با مشارکت مردم و حمایت دولت شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه اقتصاد تعاونی هستیم.

کامران اصغری افزود: با پرداخت تسهیلات و اعتبار به تعاونی‌های مشکل دار و غیرفعال که در گذشته برند بودند، می‌توانیم بار دیگر آنها را شکوفا کنیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها