۱۰ هزار کارمند مازندرانی حامی مهربان ایتام هستند

معاون توسعه مشارکت کمیته امداد مازندران با اشاره به اجرای طرح پویش ایران مهربان گفت: ۱۰ هزار کارمند استان در این طرح حامی معنوی ایتام شدند.

۱۰ هزار کارمند مازندرانی حامی مهربان ایتام هستند

احمد سعادت با اظهار اینکه دو هزار و ۸۰۰ یتیم و و هشت هزار و ۵۰۰ محسنین تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، گفت: همچنین ۳۰۵ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت دارد که تعامل با مؤسسات خیریه از جمله وظایف به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: در مازندران ۳۸۰ صندوق کوچک و مشترک و ۱۴ هزار صندوق بزرگ معابر، شش هزار و ۹۰۰ صندوق اماکن در استان کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کند.

سعادت یادآور شد: در حوزه اکرام ایتام طرح پویش ایران مهربان را در دستور کار داریم و طبق ابلاغیه، هر کارمند یک حامی معنوی می‌شود و دبیرخانه این طرح در شهرستان‌ها شکل گرفت و تاکنون ۱۰ هزار نفر وارد این طرح شدند.

معاون توسعه مشارکت کمیته امداد مازندران با بیان اینکه تا قبل از بیماری ، تخلیه صندوق با حضور نیروها در مناطق جمع آوری می‌شد اما اکنون قبض الکترونیکی صادر می‌شود، گفت: روش‌های جدیدی پرداختی برای پرداخت صدقات و کمک‌های مردمی درحال اجرا است.

وی با عنوان اینکه سال قبل به دلیل بیماری نتوانستیم اقدام به برپایی پایگاه‌هایی در مدارس داشته باشیم، گفت: امسال زنگ نیکوکاری در فضای مجازی نواخته می‌شود.

سعادت یادآور شد: طبق برنامه پیش بینی شده میزان مشارکت مردم استان در سال جاری ۱۷۲ میلیارد تومان بود که در ۱۰ ماه امسال حدود ۲۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها