احیای واحدهای راکد از برنامه های جهش تولید در مازندران است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، احیای واحدهای تولیدی راکد و توسعه زراعت چوب را از برنامه های جهش تولید در استان بیان کرد.

احیای واحدهای راکد از برنامه های جهش تولید در مازندران است

حسن خیریان پور در جلسه کارگروه تسهیلات و رفع موانع تولید در نور با تاکید بر احیای راکد به عنوان یکی از برنامه‌های مهم اظهار داشت: واحدهایی که قابل احیا نیستند از لیست خارج شود.

وی با بیان اینکه خروج واحدهای تولیدی از تملک بانک‌ها از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود، افزود: در حال حاضر بانک‌ها پای کار هستند و باید با تلاش و همت واحدهای تحت تملک را به چرخه تولید بازگردانیم.

خیریان پور با تاکید بر توسعه زراعت چوب در استان اظهار داشت: تا پایان سال جاری باید برنامه‌های زراعت چوب در استان عملیاتی شود.

وی توسعه و تجهیز آب بندان ها را برای کشاورزی، پرورش ماهی و گردشگری لازم و ضروری دانست و درباره شهرک صنعتی چمستان نیز گفت: چندسال پیش جلسه‌ای برای بررسی مشکلات این شهرک تشکیل شد و یکی از دغدغه‌های شهرستان نور این شهرک صنعتی است.

معاون استاندار مازندران از عدم حضور مدیران کل اوقاف و شهرک‌های صنعتی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان نور انتقاد کرد: باید منابع طبیعی و اوقاف بررسی لازم داشته باشند و زمین مناسبی را برای شهرک صنعتی چمستان پیشنهاد دهد.

خیریان پور ادامه داد: در حال حاضر در شهرک هزار هکتاری بهشهر پیشنهاد دادیم دوبرابر زمین به ازای شهرک صنعتی چمستان به اوقاف داده شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها