توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی موقوفات مازندران در طرح شهید سلیمانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در مازندران خبر داد.

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی موقوفات مازندران در طرح شهید سلیمانی

ابراهیم حیدری‌جناسمی با اشاره به فعالیت گسترده اوقاف در بحث محرومیت‌زدایی و توجه به نیازمندان در زمان شیوع ویروس کرونا اظهارکرد: از زمان شیوع ویروس کرونا اوقاف مازندران با توجه به موقوفاتی که در اختیار داشت در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی کرده است.
وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه از محل عواید موقوفات مرتبط تهیه می‌شود، افزود: ارزش هر بسته بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان می‌باشد که در کنار آن بسته‌های بهداشتی مانند ماسک و محلول ضدعفونی کننده نیز وجود دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به نزدیکی سالروز شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام عنوان کرد: به همین منظور طرح شهید سلیمانی همزمان با سراسر کشور توسط ادارات اجرایی اوقاف و امور خیریه مازندران در شهرستان‌ها آغاز شده است.
حیدری از توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در مازندران خبر داد و گفت: این بسته‌ها از محل عوائد موقوفات، کمک‌های خیرین و نذورات مردمی تهیه و بین نیازمندان و مددجویان توزیع خواهد شد.
وی با بیان اینکه مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران پای کار اجرای طرح شهید سلیمانی هستند، گفت: هدف از اجرای این طرح گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و اجرای نیت موقوفات در راستای محرومیت‌زدایی است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها