بازداشت دوباره برخی اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری بابل

در حالی که کاربران شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در شهرستان بابل از دستگیری چند عضو شورای بزرگ‌ترین شهر مازندران و کارکنان شهرداری این شهر خبر می‌دهند ، مراجع رسمی تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند.

بازداشت دوباره برخی اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری بابل

از صبح امروز پنجشنبه گمانه زنی ها در باره دستگیری چند عضو شورای شهر بابل ابتدا در فضای مجازی مطرح شد و اکنون در محافل مردمی هم از دستگیرشدگان و علت دستگیریشان با ذکر اسامی سخن گفته می شود.

برخی از شهروندان بابلی و همچنین فعالان شبکه های اجتماعی مدعی هستند دستگیرشدگان را که ۲ عضو شورای شهر و یک کارمند شهرداری هستند با دستبند در محوطه ساختمان شهرداری دیده اند.

خبرنگار ما از طریق منابع خبری در شهرداری و شورای شهر تاییدیه دستگیری چند نفر از جمله یکی از اعضای شورای شهر را دریافت کرده است ولی جزییات بیشتری در اختیارش قرار نگرفت.

اگر دستگیری ها از میان اعضای شورای شهر بابل درست باشد ، این دومین باری است که شورای پنجم بابل با دستگیری اعضایش دچار حاشیه می شود.

پنج تن از اعضای شورای شهر بابل شهریور ماه سال ۹۷ بر سر پرونده ای که عنوان اصلیش مفاسد اخلاقی بود دستگیر و روانه زندان شده بودند. این پرونده در نهایت با صدور حکم مجرمیت برای تمامی آنها و تایید حکم در دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی کشور خاتمه یافت و شورای شهر هم با ورود اعضای علی البدل به کارش ادامه داد.

اعضای سابق شورای پنجم بابل در مجموع به ۱۹ سال حبس ، ۳۳ سال محرومیت از حقوق اجتماعی و ۵۴۰ ضربه شلاق محکوم شده بودند. دادگستری مازندران هنگام اعلام احکام نهایی این افراد ، عنوان پرونده اتهامی آنها را " شرکت در تهیه مخفیانه فیلم مبتذل و مستهجن، تهدید به منظور اخاذی و اخذ وجه، شرکت در تهدید از طریق فیلم به منظور کار غیرقانونی، معاونت از طریق تطمیع، تشویق و فریب در تهدید با فیلم به منظور اخاذی، معاونت در تهیه فیلم و تهدید به منظور انجام کار خلاف نسبت به احدی از شکات و رابطه نامشروع " اعلام کرده بود.

جا به جایی در تعداد اعضای شورای شهر بابل بر سر پرونده قضایی سال ۹۷ به حدی زیادی بود که بابلی ها از شورایی که پس از ورود اعضای علی البدل تشکیل شده بود به عنوان " شورای ششم " یاد می کردند.

شهرستان بابل با حدود ۵۴۰ هزار نفر جمعیت ، بزرگ ترین شهرستان مازندران به شمار می رود. ۲۵۰ هزار نفر این تعداد جمعیت در شهر بابل سکونت دارند و شورای این شهر هم ۹ عضو دارد.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    تمام شهرها وروستاهادردههای قبل حق مردم راخوردنندویک ساله آبادشدنندوبهترین خانه درشهروبهترین ماشین همین شوراها ودهیاریها

  • محمد
    0

    مرغ های پرورشی(کار خانه ای) با صدای کیش پس نمی روند خوب مرد حسابی دندان طمع را بکشید چقدر کیش کیش می کنند خوب بروید با آبروی خودتان خانواده تان بازی نکنید ان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها