۴۹ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران از کشف سه هزار و ۵۱ دست البسه نامتعارف و منقوش به تصاویر موهون در طرح ضربتی پلیس خبر داد و گفت: ۴۹ واحد صنفی پلمب شد.

۴۹ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شد

سرهنگ محمد باقرزاده گفت: طرح ضربتی پلیس نظارت بر اماکن عمومی در حوزه برخورد با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان البسه و پوشاک نامتعارف در سطح استان با هماهنگی مرجع قضائی طی ۴۸ ساعت با بسیج کلیه امکانات به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی، تصریح کرد: این طرح در اجرای تکالیف ذاتی، قوانین و مقررات با آن دسته از متصدیان کارگاه‌های تولیدی و واحدهای صنفی که مبادرت به تولید، عرضه و فروش هرگونه البسه غیر متعارف می‌کنند به مرحله اجرا در آمد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران، اظهار کرد: در این طرح از یک هزار و ۱۸۵ واحد صنفی تولیدی و عرضه کننده پوشاک در سطح استان بازدید به عمل آمد که در نتیجه بیش از ۳ هزار و ۵۱ ثوب انواع البسه و پوشاک نامتعارف و منقوش به تصاویر موهون و شیطان پرستی کشف شد.

سرهنگ باقرزاده، افزود: در این طرح ۴۹ واحد صنفی متخلف پلمب شد و برای ۸۷ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادر شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران، تاکید کرد: در این طرح ۲۳ متهم به تهیه و توزیع البسه نامتعارف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ باقرزاده، در پایان با استناد به بند ۱۴ از ماده ۴ قانون ناجا مصوب مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اماکن عمومی مصوب هئیت وزیران، ماده ۱۷ و بند ه ماده ۲۸ قانون نظام صنفی بر رعایت قوانین، مقررات و ضوابط انتظامی و اجرای تکالیف صنفی از سوی متصدیان واحدهای صنفی تاکید کرد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها