ششمین بازوبند پهلوانی بر بازوی پهلوان باشی ایران

جابر صادق‌زاده با قهرمانی در دسته فوق‌سنگین کشتی پهلوانی، به عنوان پهلوان کشور در سال ۹۸ دست یافت.

ششمین بازوبند پهلوانی بر بازوی پهلوان باشی ایران

در پایان مسابقات دسته فوق‌سنگین رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور جابر صادق‌زاده با برتری مقابل مهدی حسن‌پور به عنوان پهلوان کشور شناخته شد.

صادق‌زاده که در سال‌های 1391، 1394، 1395، 1396 و 1397 پهلوان کشور شده بود با کسب پنجمین عنوان پهلوانی کشور و دریافت ششمین بازوبند پهلوانی عنوان پهلوان باشی را از آن خود کرد.

بازوبند پهلوانی صادق‌زاده با حضور حسن غفوری‌فرد، رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی به بازوی وی بسته شد.

جابر صادق‌زاده بعد از کسب عنوان پهلوان باشی، در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره کسب ششمین بازوبند پهلوانی گفت: برای اینکه ششمین پهلوانی‌ام با علیرضا سلیمانی برابری می‌کرد، یک مقدار سخت بود اما لطف خدا شامل حال من شد تا بتوانم این بازوبند را بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که، به‌عنوان پهلوان چه توصیه‌ای برای جوانان ورزشکار دارید، اظهار کرد: ما بزرگترها باید الگوی خوبی برای جوانان باشیم. آنها قرار است جا روی پای ما بگذارند و ما باید در این راه درس های خوبی به آنها بدهیم تا بتوانند آینده ورزش را درست و سالم بسازند.

صادق‌زاده ضمن تشکر از حامیانش افزود: شاید از تلویزیون ورزش کشتی ۶ دقیقه به طول بکشد، اما پشت این ۶ دقیقه زحمات و تلاش‌های زیاد و همچنین اشخاصی هستند که زیاد به چشم نمی‌آید و متاسفانه هیچوقت اسمی از آنها برده نمی‌شود.

وی ادامه داد: بنده هیچوقت زحمات و حمایت‌های عزیزانم را فراموش نخواهم کرد. زمانی که کسی حالی از ما نمی پرسید این عزیزان کنارم بودند و همیشه همراهم بودند؛ کمال تشکر و سپاس را دارم و امیدوارم بتوانم برای شهر، استان و کشور عزیزم افتخارآفرین باشم تا بتوانم گوشه‌ای از زحمات این عزیزان را جبران کرده باشم.

پیش از جابر صادق‌زاده، تنها مرحوم علیرضا سلیمانی موفق به کسب این عنوان شده بود.

منبع: فارس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها