ضرب وشتم طلبه ناهی توسط مامور نیروی انتظامی تکذیب شد

ضرب و شتم یک طلبه ناهی توسط مامور نیروی انتظامی درگیری خانوادگی بوده و هیچ ارتباطی به نیروی انتظامی ندارد.

ضرب وشتم طلبه ناهی توسط مامور نیروی انتظامی تکذیب شد

یکی از شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی خبری مبنی بر ضرب و شتم یک طلبه توسط مامور نیروی انتظامی در مقابل دیدگان همسر و فرزندانش منتشر کرده است.

ماجرا در شبکه های اجتماعی اینگونه منتشر شده که یک مامور نیروی انتظامی در روز وفات حضرت زینب (س) و شهادت امام موسی کاظم (ع) اقدام به پخش موسیقی مبتذل با صدای بلند کرده و ضمن بی‌حرمتی به مقدسات موجب مزاحمت همسایگان شده است.

طلبه نیز جهت امر به معروف و توصیه به رعایت شئونات و حقوق همسایگان اقدام می‌کند اما فرد خاطی پس از تذکر، به شدت آن طلبه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و از ناحیه صورت، گردن و قفسه سینه مجروح می‌شود.

این در حالی است که با بررسی‌های انجام شده مشخص می‌شود که این درگیری کاملا خانوادگی بوده و فرد ضارب و طلبه‌ای که مورد ضرب و شتم قرار گرفته پسرعمو و باجناق هستند و این درگیری به دلیل وجود اختلاف قبلی رخ داده است ضمن اینکه این مامور نیروی انتظامی حین ماموریت نبوده و در شیفت استراحت بوده است.

گفتنی است، این درگیری در شهرستان الشتر لرستان اتفاق افتاده و هیچگونه ارتباطی به نیروی انتظامی ندارد و از سوی نیروی انتظامی در حال پیگیری است.

منبع: پایگاه خبری پلیس

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یک بازنشسته
    0

    پس حقش بوده که این فرد بی ادب تا تنبیه بشه توسط خانواده اش!!!!!!!شما هم تا میتونید تکذیب کنید ماشاا.... تبحر خوبی دارید تو این کارها!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها