معاون رئیس جمهور: دولت با تمام وجود در کنار مردم است/خسارات سیل ‌را جبران می‌کنیم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت با تمام وجود در کنار مردم است، گفت: گزارش‌هایی از مشاهدات استان و خسارات سیل در جلسه هیئت دولت ارائه می‌دهیم.

معاون رئیس جمهور: دولت با تمام وجود در کنار مردم است/خسارات سیل ‌را جبران می‌کنیم

حسینعلی امیری در حاشیه بازدید از شهرهای سیلاب زده معمولان و پلدختر اظهار داشت: به ابنیه و راه‌ها خسارت وارد شده و تعدادی از پل‎های اصلی تخریب‌ شده است.

وی بابیان اینکه در بعضی نقاط برای مسیرهای روستایی جایگزین در نظر گرفته‌ شده که ممکن است برای روستائیان زحمت زیادی داشته باشد افزود: در بعضی قسمت‎ها نیز ارتباط قطع است که با تدبیر مسئولان محلی، اهالی روستا به‌جای دیگری منتقل شدند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور عنوان کرد: سیلابی که از رودخانه برگشته به خانه و وسایل مردم در روستاها و شهرهای حاشیه رودخانه آسیب‌هایی وارد کرده است؛ در شهرستان پلدختر نیز دیواره ساحلی در چند نقطه شکسته و از بین رفته است که مسئولان به‌موقع تدبیر کردند و جلوی خسارت گرفته شد.

وی بیان کرد: لرستان خسارت جانی یا تلفات جانی چشمگیری ندارد که امتیاز بزرگی است، با توجه به همکاری نمایندگان با مسئولان و مردم که به اخطارها توجه کردند حجم خسارات کاهش یافت که جای تقدیر دارد.

امیری بابیان اینکه مجموعه تدابیر در استان موضوع سیل را مدیریت کرد گفت: دولت در کنار مردم خواهد بود و آنان را تنها نمی‎گذارد؛ لرستان همواره سهم خیلی زیادی در انقلاب و جنگ تحمیلی داشته و رزمندگان رشیدی تقدیم نظام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت با تمام وجود در کنار مردم است و به‌تناسب منابع خسارات وارده به آنان را جبران می‌کند؛ باید در کشور فرهنگ بیمه کردن را باید ترویج کنیم، در جلسه هیئت دولت گزارش‌هایی که از مشاهدات استان داشته‌ایم را ارائه خواهیم داد.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    سیل بلای طبیعی است ودست دولت هم نیست ولی اگر بستر رودخانه ها پر از آشغال وصالح ساختمانی نشود ویا از حریم رودخانه ها برای ساخت وساز استفاده نشود ودولت برخورد جدی بکند تا حدودی از خسارات کاسته خواهد شد ووظیفه دولت هست که اینجور مواقع در کنار مردمش باشد .اما نکته اینجاست که در کل دولت بی کفایت است نباید تو این مملکت گوشت ومرغ اینهمه گران شود وقدرت خرید مردم کاهش پیدا کند این بی تدبیریست .خداشاهده نیازی به واردات گوشت گوشفن وگاو ومرغ نیست .نظارت کمه خدا وکیلی قاطعانه عمل کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها