۱۲۰ پایگاه جشن نیکوکاری در لرستان برپا شد

۱۲۰ پایگاه جشن نیکوکاری در لرستان برپا شد

جاسم فارسانی صبح امروز در آیین جشن نیکوکاری که در مدرسه توحید خرم‌آباد برگزار شد بابیان اینکه جشن نیکوکاری در سراسر استان در حال برگزاری است اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشن‌ها ترویج فرهنگ حسنه و استمرار آن در جامعه است.

وی افزود: وظیفه ما کمک به هم نوعانمان است تا مسائل و مشکلات زندگی مدد جویان کمیته امداد را مرتفع سازیم و خیلی از کودکان و نوجوانان نیازمند استان با شادابی و نشاط سال جدید را آغاز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان عنوان کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار "بهار همدلی و شکوه مهربانی" از امروز در مدارس و از روز 19 اسفندماه در پایگاه‌های کمیته امداد شهرستان‌ها و بخش‌ها ادامه دارد.

وی بیان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردم نوع‌دوست 20 اسفندماه انجام می‌شود؛ امسال 120 پایگاه در سراسر استان وظیفه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی را بر عهده‌دارند و همه کمک‌های جمع‌آوری‌شده تا قبل از پایان سال به دست نیازمندان می‌رسد.

محمدی فارسانی بابیان اینکه سال گذشته 12 میلیارد و262 میلیون ریال از طریق جشن نیکوکاری جمع‌آوری و به نیازمندان اهدا شد تصریح کرد: نوع دوستان لرستانی علاوه بر کمک نقدی و غیر نقدی می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 8877066 و نیز سامانه امداد www.emdad.ir کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها