راه ارتباطی ۴۴۰ روستای شهرستان دلفان مسدود شد/ قطع برق ۲۵ روستا

راه ارتباطی ۴۴۰ روستای شهرستان دلفان مسدود شد/ قطع برق ۲۵ روستا

جعفر طولابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم به بارش شدید برف در شهرستان دلفان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه بارش سنگین برف هم‌اکنون تمامی راه‌های روستایی این شهرستان مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه تردد در راه‌های اصلی این شهرستان به‌کندی صورت می‌گیرد، افزود: تردد وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ در راه‌های اصلی شهرستان امکان‌پذیر نیست.

فرماندار دلفان عنوان کرد: با توجه به بارش شدید برف از ساعات اولیه صبح برق بخش عمده‌ای از شهرستان قطع شد اما هم‌اکنون برق وصل شده است و تنها برق حدود 25 روستا که راه دسترسی آن‌ها نیز مسدود است قطع است.

طولابی بیان کرد: با توجه به مسدود بودن اکثر راه‌های روستایی شهرستان دلفان از مسئولان استان درخواست کمک کردیم تا امکانات استانی را به این شهرستان ارسال کنند که با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده جلسه ستاد حوادث شهرستان امروز ساعت 13 با حضور اعضای ستاد حوادث و مدیران استان در محل فرمانداری دلفان تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای بازگشایی مسیرها با استاندار لرستان هماهنگی‌های لازم انجام‌شده است، تصریح کرد: بنا به دستور استاندار لرستان امکانات لازم به شهرستان ارسال می‌شود تا بتوانیم هرچه سریع‌تر این مسیرها را بازگشایی کنیم.

فرماندار دلفان بابیان اینکه هماهنگی‌هایی انجام‌شده است تا از امکانات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برای بازگشایی مسیرها استفاده شود، گفت: میزان بارش برف در سطح شهر دلفان به بیش از 45 سانتی‌متر رسید و طبیعتاً در مناطق کوهستانی این شهرستان بارش بیشتری داشته‌ایم.

وی به اشاره به اینکه راه 440 روستای این شهرستان مسدود است اظهار داشت: با توجه به بارش برف سنگین تلاش شد تا محورهای اصلی مسدود نشود تا بتوانیم امکانات لازم را برای بازگشایی مسیرهای روستایی ارسال کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها