مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد:

واگذاری حق بهره‌برداری ۴ اثر تاریخی و فرهنگی لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از انتشار آگهی مزایده‌ عمومی واگذاری حق بهره‌برداری ۴ اثر تاریخی و فرهنگی استان خبر داد.

واگذاری حق بهره‌برداری ۴ اثر تاریخی و فرهنگی لرستان

امین قاسمی اظهار کرد: صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، ۴ بنای تاریخی شامل کاروانسراهای چمشک در شهرستان پلدختر و گوشه در شهرستان خرم‌آباد و خانه‌های تاریخی مستجاب‌الدعوه در شهرستان بروجرد و پورابوالقاسمی در شهر خرم‌آباد را به منظور احیا، مرمت و بهره‌برداری مدت معین به مزایده گذاشت.

وی تصریح کرد: اشخاصی که صلاحیت‌های لازم را از نظر کمیته فنی دارا بوده‌ و بالاترین مبلغ اجاره‌بها را پیشنهاد بدهند به‌عنوان برنده مزایده شناخته خواهند شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی لرستان خاطرنشان کرد: از تمام واجدین صلاحیت و درخواست‌کنندگان دعوت می‌شود از تاریخ نشر آگهی، اسناد مزایده را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیا به نشانی تهران، میدان بهارستان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیا یا پایگاه اینترنتی صندوق احیا، همچنین پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات و یا ستاد الکترونیک دولت دریافت کرده و حداکثر تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه مورخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکت‌ها به دبیرخانه اقدام کرده و رسید دریافت کنند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها