مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان:

تنش آبی در روستاهای لرستان؛ ۵۵ روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان به کاهش منابع آبی استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون حدود ۵۵ روستای استان لرستان به وسیله تانکر آبرسانی می‌شوند.

تنش آبی در روستاهای لرستان؛ ۵۵ روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند

حمیدرضا کرموند اظهارداشت: از دو هزار و 900 روستای لرستان هزار و 600 روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب‌ هستند و مابقی تحت پوشش نیستند.

وی افزود: در روستاهایی که تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب‌اند و مشکل آب شرب دارند تمام توان و تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا آب شرب آنها را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد: با توجه به کاهش 40 درصدی بارش‌های امسال نسبت به سال گذشته و کاهش 35 درصدی نسبت به بلند مدت، به طور یقین مشکل آب شرب در برخی از روستاها وجود دارد و روستاهایی که مشکل حاد داشته باشند به وسیه تانکر آبرسانی می‌شوند.

وی بیان کرد: تعداد روستاهایی که در طول ماه آبرسانی می‌شوند متغیر است مثلا در مقطعی 40 روستا نیاز به تامین آب دارند و در مقطعی 50 روستا، هم اکنون نیز حدود 55 روستای استان به وسیله تانکر آبرسانی می‌شوند.

کرموند با بیان اینکه حدود 10 درصد از روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب با مشکل کم آبی مواجه هستند گفت: در هر روستایی اعلام مشکل شده است سعی کردیم با تانکر آبرسانی شوند حتی با روستاهایی هم که تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب نیستند نیز درصورتی که درخواست کمک کرده‌اند همکاری کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمالا در شهریور و مهر ماه منابع آبی شدیدا کاهش یابد از همه مردم چه در شهر و روستا انتظار می‌رود که مدیریت مصرف آب را فراموش نکنند تا بتوانیم از این موج گرما عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند هر گونه مشکلی که در زمینه خدمات آب و فاضلاب وجود دارد از طریق سامانه 122 در شبانه روز اعلام کنند.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها