فرماندار کوهدشت:

۳۰ دستگاه مینی‌ بوس فرسوده در پایانه مسافربری "کوهدشت" فعال است

فرماندار کوهدشت با اشاره به مشکلات پایانه مسافربری کوهدشت گفت: شهرداری این آمادگی را دارد که درصورت پای کار آمدن سرمایه گذار زمین مورد نیاز پایانه مسافربری در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهد.

۳۰ دستگاه مینی‌ بوس فرسوده در پایانه مسافربری "کوهدشت" فعال است

مجتبی بیرانوند، در رابطه با جبران خسارت سیل سال 98 به شهرستان کوهدشت اظهار داشت: سیل سال 98 سیل ویرانگری بود که سبب خسارات زیادی به استان شد در همین راستا در حوزه کشاورزی به 5 هزار و 13 نفر تسهیلات با اعتباری بالغ بر 104 میلیارد ریال و 181 میلیارد ریال کمک بلاعوض به کشاورزان آسیب دیده از سیل شهرستان کوهدشت پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه 11 روستا منطقه رودبار در سیل سال 98 به طور کامل زیر آب رفت دولت با تملک اراضی و باغات بر اساس نرخ کارشناسی بهاء آنها را پرداخت کرد، پرداخت تسهیلات حوزه مسکن شهری و به روستایی به خسارت دیدگان از سیل، پرداخت 50 میلیون تومانی به هزار و 250 واحد و همچنین پرداخت تسهیلات 40 میلیون تومانی، 15 میلیون تومان معیشتی، 25میلیون تومان بلاعوض و 140 کیسه سیمان رایگان به 880 فقره پرونده از جمله مهمترین اقدامات پس از سیل درشهرستان کوهدشت است.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: پرداخت 100 فقره تسهیلات شهری در شهرهای گراب،کوهنانی و درب گنبد به صورت وام 50 میلیون تومانی با بهره 4 درصد و همچنین تسهیلات 15 میلیون تومانی تسهیلات معیشتی، 25 میلیون تومان بلاعوض از دیگر اقدامات انجام شده در سه شهرستان مذکور است.

وی بیان کرد: جهت اسکان 11روستا منطقه رودبار که زیر آب رفتند و دولت خسارت آنها را پرداخت کرد 4 روستا جدید در منطقه رودبار و یک روستا در منطقه چم چغا ریکا جهت اسکان 11 روستا خسارت دیده آماده سازی شد.

بیرانوند گفت: با توجه به خسارت کامل گردنه پای آستان که راه ارتباطی شهر گراب به شهر کوهدشت به طور کامل از بین رفت در همین راستا راه شکافی جدید صورت گرفت و پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و همچنین بهسازی بیش از 50 کیلومتر راه‌های روستایی مسیر کوهدشت شمالی،کوهنانی و طرهان و ساخت بیش از 20 دهنه پل از دیگر اقدامات مهم انجام شده در بحث جبران خسارت سیل در شهرستان کوهدشت بود.

وی با اشاره به پایانه مسافربری شهرستان کوهدشت اظهار داشت: فرسوده بودن 30 دستگاه ناوگان مینی بوس با عمر بالای 30 سال، مشکلات محوطه سازی، سالن انتظار، سرویس‌های بهداشتی، عدم وجود پلاک‌های عمومی در سطح شهرستان از جمله مشکلات پایانه مسافربری شهرستان کوهدشت است که در همین راستا شهرداری این آمادگی را دارد درصورت پای کار آمدن سرمایه گذار زمین مورد نیازپایانه مسافربری در شان مردم شهرستان کوهدشت را در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها