پایداری خوب شبکه‌ های مخابراتی برای برگزاری انتخابات مطلوب در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان از پایداری خوب شبکه‌های مخابراتی برای برگزاری انتخابات مطلوب در استان خبر داد.

پایداری خوب شبکه‌ های مخابراتی برای برگزاری انتخابات مطلوب در لرستان

نبی‌الله شمسی‌فر اظهار کرد: امروز ۲۸ خرداد روز حماسه‌آفرینی ملت ایران و بزرگوار لرستان است که با حضور سبز و پرشور خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بزنند و ثابت کنند که همیشه در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه مخابرات لرستان از مدتها پیش تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات به صورت اکترونیک در نظر گرفته است، افزود: در حال حاضر وضعیت به لحاظ زیرساخت‌های مخابراتی در استان نرمال است.

شمسی‌فر بیان کرد: با هماهنگی با مجموعه استان تمام شعبی که از طریق بستر همراه اول ارتباط آنها برقرار می‌شوند آنلاین هستند و مشکل خاصی در این راستا نداریم.

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: اکیپ‌های فنی شرکت نیز در ایستگاه‌های حساس و مهم شهرستان‌ها مستقر شدند و در تمام شهرستان‌ها کارشناسان حضور دارند و به صورت وبینار با آنان در ارتباط هستیم.

وی افزود: با پایداری خوبی که در سطح شبکه‌های مخابراتی حاکم است امروز شاهد انتخابات پرشور و حماسه‌آفرین خواهیم بود.

شمسی‌فر عنوان کرد: در چهار شهرستان خرم‌آباد، بروجرد،کوهدشت و پلدختر براساس اعلام قبلی تمام فرآیند انتخابات بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود و در حال حاضر مشکلی نداریم و وضعیت پایداری حاکم است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان خاطرنشان کرد: در مابقی شهرستان‌ها یک سری فعالیت‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که مشکل خاصی در آنجا گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: همه حوزه‌های فنی، ستادی، شبکه و دیتاحضور دارند و در همه شهرستان‌ها روسا و مدیران در محل کار حضور دارند و چهار تا بی‌اتی‌اس(BTS) سیار هم پیش بینی کردیم و اکیپ‌های گشت‌زنی نیز در سطح استان در حال تردد و گشت‌زنی هستند تا مشکلی پیش نیاید.

این مسئول گفت: در ایستگاه‌های حساس و کوهستانی اکیپ‌های فنی مستقر هستند و تاکنون مشکل خاصی نداشتیم و فرآیند انتخابات در شعب اخذ رای در حال انجام است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها