هشدار فرماندهی انتظامی لرستان به نا امن کنندگان فضای مجازی

فرمانده انتظامی استان لرستان به صیانت از فضای سایبری و نا امن کردن آن برای مجرمان و قانون شکنان خبر داد.

هشدار فرماندهی انتظامی لرستان به نا امن کنندگان فضای مجازی

سرداریحیی الهی اظهار داشت: مسئله‌ی مدیریّت فضای مجازی و صیانت از آن جزو مسائل مهم و یکی از دغدغه های مردم و مسئولان ارشد نظام ، بالاخص مقام معظم رهبری است .

الهی گفت: مقام معظم رهبری در بیاناتی فرمودند: «اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است و در جایی دیگر فرمودند «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم» که این بیانات مویداهمیت فضای مجازی است

سردار الهی خاطر نشان کرد: امروز دشمن در بستر فضای مجازی و با نزدیک شدن به ایام انتخابات و در مباحث سیاسی ، اقتصادی و امنیتی و همچنین با ایجاد یاس و ناامیدی و ... جنگ تمام عیاری بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته است که ضرورت دارد از فضای مجازی غافل نشویم و همه دلسوزان و نیروهای مؤمن و انقلابی بایستی با صلابت دراین میدان حضور یابند.

وی ادامه داد: هر کس به اندازه توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد و عزیزان اصحاب رسانه ، شبکه ها و روابط عمومی ادارات و نهادها نقش خود را در امید آفرینی و زمینه ایجاد اتحاد وانسجام ملی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به منظور ایجاد انتخاباتی پرشور و پر از آرامش که بی شک نتیجه آن سربلندی نظام اسلامی و مردم است ایفا کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: همان گونه که فضای واقعی نیاز به صیانت و تامین امنیت دارد ، مجموعه پلیس فتا استان بعنوان متولی صیانت از این فضا و با اشراف اطلاعاتی در حوزه فضای مجازی ، مدیریت این فضا را به خوبی دارد واز آن به خوبی حفاظت می کند .

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پلیس با اشرافیت کامل و رصد دقیق فضای سایبری هرگز اجازه نخواهد داد این فضا به حاشیه ای امن و حیات خلوت مجرمان و قانون گریزان تبدیل شود ، مجرمان و قانون شکنان باید بدانند فضای مجازی را برای آنان ناامن خواهیم کرد و قطعا برخورد ما با این گونه افراد قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها