بهره‌ برداری از کتابخانه درجه یک الیگودرز بعد از ۱۵ سال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به بهره‌ برداری از کتابخانه درجه یک الیگودرز بعد از ۱۵ سال گفت: کتابخانه شهید باهنر بروجرد تیرماه افتتاح می‌شود.

بهره‌ برداری از کتابخانه درجه یک الیگودرز بعد از ۱۵ سال

احمد حسین فتایی در جمع خبرنگاران از افتتاح کتابخانه درجه یک «شهید علیمردان خان بختیاری» در الیگودرز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد و گفت: این کتابخانه در الیگودرز دومین پروژه درجه یک استان پس از کتابخانه استاد آیتی بروجرد است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مجری ساخت، آن را به اداره کل کتابخانه های عمومی تحویل می‌دهد.

وی افزود: عملیات ساخت این پروژه از سال ۱۳۸۵ آغاز و تاکنون اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از آن اختصاص یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: کتابخانه درجه یک الیگودرز در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع با اسکلت بتونی در دو طبقه ساخته شده که شامل مخزن، سالن مطالعه، سالن کنفرانس، اتاق صحافی و فضای اداری است.

فتایی بیان داشت: پروژه کتابخانه شهید باهنر بروجرد نیز که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مجری ساخت آن است طی تیر ماه سال جاری به پایان خواهد رسید و در اختیار بهره بردار قرار می‌گیرد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها