رییس روابط عمومی شرکت گاز لرستان:

گاز لرستان شرکت برتر شرکت گاز ایران شد

رییس روابط عمومی شرکت گاز لرستان گفت : شرکت گاز لرستان به عنوان یکی از شرکت های برتر زیر مجموعه شرکت ملی گاز ایران معرفی شد.

گاز لرستان شرکت برتر شرکت گاز ایران شد

مسلم پارسا در این رابطه گفت: بر اساس نظر تخصصی هیات داوران شرکت ملی گاز و با توجه به عملکرد قابل قبول شرکت در استان لرستان در سال ۹۹، این شرکت بعنوان یکی از شرکت های موفق زیر مجموعه شرکت ملی گاز ایران معرفی شد.

وی افزود : شرکت گاز استان لرستان در این رقابت عنوان « شرکتی عملیاتی با عملکردی ضربتی و میدانی » را به خود اختصاص داد و توانست در این آیتم شگفتی ساز شود.

پارسا ادامه داد: با توجه به عملکرد قابل قبول شرکت در بخش های گازرسانی روستایی ، صنایع و همینطور مقاوم سازی و بازسازی شبکه های گازرسانی آسیب دیده از سیل ۹۸ ، اجرای پروژه های تاب آوری و بهره برداری موثر از شبکه موجود از مجموعه عواملی بودند که موجب کسب این افتخار شد.

سخنگوی شرکت گاز استان لرستان در پایان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای کارکنان و خانواده بزرگ شرکت گاز استان اظهار کرد: عنوان کسب شده نشانه اهتمام و توجه جدی مدیرعامل و مجموعه همکاران شرکت به توسعه روزافزون ، خدمات رسانی مطلوب و موثر و اطمینان از پایداری شبکه تغذیه و توزیع میباشد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها