کدام شهرستان لرستان کمترین راه آسفالته روستایی را دارد؟

فرماندار الیگودرز می‌گوید: کمترین راه آسفالته روستایی را در بین شهرستان‌های لرستان، الیگودرز دارد.

کدام شهرستان لرستان کمترین راه آسفالته روستایی را دارد؟

ماشااله نعمتی به شرایط جغرافیایی و اقلیم سرد و کوهستانی الیگودرز اشاره کرد و افزود: این شرایط موجب کاهش فصل کاری مفید شده و نیاز است که به روند تکمیل طرح‌های راهداری سرعت داده شود.

وی تصریح کرد: فصل عمرانی در الیگودرز کوتاه است و باتوجه به ابلاغ اعتبارات در تابستان، درخواست می‌شود صدور مجوز آغاز پروژه‌های راهداری قبل از ابلاغ این اعتبارات باشد.

نعمتی خاطرنشان کرد: الیگودرز در بین شهرستان‌های لرستان، کمترین راه آسفالته روستایی را دارد و می‌طلبد که در این بخش شرایط ویژه‌ای در اعتبارات داشته باشد.

فرماندار الیگودرز با اشاره به بخشی از پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان، تأکید کرد: این پروژه‌ها برای تکمیل به اعتبار و تخصیص مناسب نیاز دارند تا در زمان مقرر به بهره‌برداری برسند.

وی آسفالت جاده بزنوید به امامزاده، چهارخطه الیگودرز- داران و الیگودرز- خمین، شبکه پایاب سد حوضیان، تامین آب شرب روستایی و احداث راه‌های روستایی را نیازمند نگاه ویژه دانست و افزود: اگر این پروژه‌ها تکمیل شوند، اقدامات اساسی برای محرومیت‌زدایی شهرستان انجام می‌شود.

نعمتی گفت: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اعلام کرده که الیگودرز در بحث محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۰ جایگاه ویژه‌ای دارد و مناطق محروم بهره بیشتری از اعتبارات توازن منطقه‌ای و استانی خواهند داشت.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها