شهرستان سلسله جرائم سازمان یافته و خشن ندارد

رئیس دادگستری سلسله گفت: این شهرستان جزو مناطق امن لرستان محسوب می‌شود و جرائم سازمان یافته و خشن ندارد.

شهرستان سلسله جرائم سازمان یافته و خشن ندارد

سید احمد موسوی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی سلسله افزود: نزاع های دسته جمعی و سرقت های خرد در این شهرستان مشاهده می شود که به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی باید از طریق آموزش و دیدار چهره به چهره با شهروندان، نسبت به پیشگیری از وقوع این جرائم و در صورت ارتکاب بزه به سرعت با هماهنگی با مقام قضایی اقدام کند.

موسوی اضافه کرد: فضای مجازی از بسترهای تسهیل وقوع جرم است بنابراین پلیس اطلاعات و آگاهی شهرستان باید با هماهنگی پلیس فتا استان نسبت به رصد مستمر این فضا اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: دستگاه قضایی سلسله با عزم جدی به دنبال برقراری عدالت و احقاق حقوق عامه است که نیروی انتظامی باید همواره به عنوان ضابط، این نهاد را در اجرای بهتر عدالت یاری کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سلسله نیز گفت: هنجارشکنان بدانند که هیچگونه مماشاتی با آنان نخواهد شد و با سارقان، توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی و تمام افرادی که موجب سلب آسایش مردم شوند برخورد قاطع می شود.

یونس آزادپور تصریح کرد: مجموعه دادستانی با رویکرد قاطع و جدید، شهرستان را برای افراد بزهکار و مخلین نظم، امنیت و آسایش عمومی شهروندان نا امن خواهد کرد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها