سرپرست سازمان صمت لرستان:

تامین اقلام شب یلدا/ ۱۰۰ تُن مرغ در سطح فروشگاه‌های لرستان توزیع شد

سرپرست سازمان صمت لرستان از تامین اقلام اساسی ویژه شب یلدا در این استان خبر داد و گفت: این اقلام در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شده است.

تامین اقلام شب یلدا/ ۱۰۰ تُن مرغ در سطح فروشگاه‌های لرستان توزیع شد

بختیار رازانی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه ریزی لازم برای تأمین کالاهای اساسی مصرفی هفته منتهی به شب یلدا در استان طی جلسات مختلفی انجام گرفت، گفت: ۱۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح فروشگاه‌ها توزیع شده است.

وی افزود: ۱۵۰ تن روغن مایع، ۳۰ تن روغن جامد و ۵۰ تن شکر در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر فروشگاه‌های منتخب توزیع شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: به دلیل وضعیت شیوع مقرر شده است که تمام اصناف تا ساعت ۱۸ فعالیت داشته باشند و از آن پس اگر صنفی فعالیت داشته باشد برخورد قانونی خواهد شد.

رازانی با اشاره به اینکه هم استانی‌ها از شرکت در دورهمی ها پرهیز کنند تا زنجیره را قطع کنیم، اظهار داشت: براساس بررسی‌ها یکی از دلایل اصلی شیوع دورهمی ها بوده است، تا حد امکان هم استانی‌ها از این دورهمی ها پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه در تأمین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد، یادآور شد: در دو نوبت صبح و بعدازظهر نیز بازرسان ما از سطح بازار برای کنترل قیمت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازرسی دارند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها